ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم در وردپرس به عنوان منوها ویژگی اضافه کنیم؟

چگونه میتوانیم در وردپرس به عنوان منوها ویژگی اضافه کنیم؟

12345
چگونه میتوانیم در وردپرس به عنوان منوها ویژگی اضافه کنیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 09-07-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم در وردپرس به عنوان منوها ویژگی اضافه کنیم؟شاید برای شما کاربران این سوال به وجود آمده باشد که آیا روشی برای اضافه کردن خصوصیت یا ویژگی به عنوان منوها وجود دارد؟ بودن ویژگی در عنوان ها باعث ...

اضافه کردن ویژگی به عنوان منوها

شاید برای شما کاربران این سوال به وجود آمده باشد که آیا روشی برای اضافه کردن خصوصیت یا ویژگی به عنوان منوها وجود دارد؟ بودن ویژگی در عنوان ها باعث می شود تا کاربران اطلاعات بهتر و بیشتری از لینک ها به دست آورند. این اطلاعات یا توضیحات مناسب زمانی که ماوس بر روی یک لینک حرکت می کند نشان داده می شود.  در این نوشته نحوه اضافه کردن خصوصیت یا همان ویژگی به عنوان منوها در وردپرس را خواهید آموخت.

به چه دلیلی از ویژگی در منوها استفاده می کنیم؟

ویژگی عنوان یک ویژگی خاص است که قادر خواهد بود به هر عنصری اضافه شود اما بیشتر در لینک ها و تصاویر استفاده می شود. با استفاده از این راه  قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری در مورد یک لینک و یا تصویر جمع آوری کنید.

اضافه کردن ویژگی به عنوان ها

به طور طبیعی در مرورگرها ویژگی عنوان روی گزینه مورد نظر نمایش گذاشته می شود. بدین ترتیب کاربران قبل از کلیک روی گزینه ها  قادر خواهند بود با این ویژگی می توانند تشخیص دهند که لینک به کدام قسمت میرود.

برخی از متخصصان سئو بر این باورند که این روش مفید نیست، در حالی که برخی دیگر بر این عقیده هستند که برای جستجوگرها مفید می باشد بخاطر اینکه به شما تجاز خواهد داد محتوای بیشتری را ارائه دهید.

 اضافه کردن ویژگی به عنوان ها در منو وردپرس

ابتدا به Appearance بعد ازآن به صفحه Menus بروید و بر روی تب Screen Options در کنار سمت چپ بالای صفحه نمایش میباشد کلیک نمایید.

 اضافه کردن ویژگی به عنوان ها در وردپرس سایت

سپش بعد از انتخاب Screen Options روی گزینه Title Attribute کلیک نمایید تا در صفحه فهرست ها به نمایش گذاشته شود و بعد از آن یکی از منو ها را باز نموده و عنوان مورد نظر را در Title Attribute وارد نمایید.

 اضافه کردن ویژگی به عنوان ها

بعد از آن  متن خود را اضافه نموده و آن را برای همه آیتم های منو در navigation menu  تکرار کنید. فراموش نکنید که روی دکمه save  کلیک کنید. اکنون می توانید از  سایت خود بازدید کنید و ماوس خود را بر روی منوی مورد نظر برده و ویژگی آن را مشاهده کنید.

منبع: سزار

QR: چگونه میتوانیم در وردپرس به عنوان منوها ویژگی اضافه کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26527

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.