ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> افزونه سایت در دست ساخت برای وردپرس‎

افزونه سایت در دست ساخت برای وردپرس‎

12345
افزونه سایت در دست ساخت برای وردپرس‎بازبینی توسط سیما امینی در 07-08-1400امتیاز: 5.0افزونه سایت در دست ساخت برای وردپرس‎همه سایت ها نیاز به رسیدگی دارند، به همین دلیل لازم است تا سایت ها تغییراتی بیابند تا سطح آنها ارتقا بیابد. اما اینکه در شرایط تعمیر کاربر وارد سایت ...

همه سایت ها نیاز به رسیدگی دارند، به همین دلیل لازم است تا سایت ها تغییراتی بیابند تا سطح آنها ارتقا بیابد. اما اینکه در شرایط تعمیر کاربر وارد سایت شود،نه از دید کاربر پسندیده است و نه از دید شما. خبر خوب که وردپرس در مورد این موضوع هم راه حل هایی را ارئه نموده است و شما می توانید با کمک این افزونه ها از کاربر دعوت کنید تا در ساات آتی به سایت شما سر بزمد. در شرایط نگه داری هنگامی که از این افزونه ها استفاده می کنید، کار با ورود به سایت شما با پیغام ” در دست تعمیر” و یا ” به زودی مواجه خواهد شد.

با توجه به اهمیت این موضوع، امروز در نظر داریم تا تعدادی از این افزونه های را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در شرایط لازم بتوانید از آنها کمک بگیرید. با ما همراه باشید.

چه زمانی باید وردپرس را به‌طور موقت غیرفعال کنید؟

در برخی موارد که در حال تعمیر و توسعه هستیم، غیرفعال کردن موقت سایت ممکن است یک ایده خوب باشد، اما مهم این است که کاربران از این حالت غیرفعالی موقت آگاه باشند و این غیرفعال بودن موقتی را بی‌اعتباری یا ضعف وب‌سایت شما تلقی نکنند. مهم‌تر از آن کاربران ثابت آگاهی داشته باشند که پس‌ از این بازه زمانی مجدداً قادر به دسترسی به وب‌سایت هستند. بنابراین باید دقت کنید که چه زمان‌هایی و با چه روشی نسبت به فعال‌سازی حالت تعمیر در وردپرس اقدام کنید. مانند:

  • وقتی‌که سایت شما هک شده و می‌خواهید هرگونه تهدید احتمالی را خنثی کنید.
  • زمانی که سایت شما هک شده و ترجیح می‌دهید مشتریان یک صفحه عاری از هرگونه مشکلات امنیتی را مشاهده کنند.
  • زمانی که قصد دارید یک سری تعمیرات را روی وب‌سایت خود انجام دهید.
  • زمانی که قصد توسعه وب‌سایت خود را دارد و این توسعه نیازمند صرف زمان است. در بازه زمانی به‌جای نمایش سایت نیمه‌تمام می‌توانید مشتریان و کاربران خود را به صفحه موردنظر با پیغام به‌زودی بازمی‌گردیم یا در حال تعمیر هستیم، هدایت کنید.
  • وقتی در حال فعالیت بر بخش دیگری هستید اما امکان بازگشت و فعالیت مجدد بر روی وب‌سایت وردپرسی وجود دارد و نمی‌خواهید وب‌سایت خود را حذف کنید.

تفاوت بین صفحه حالت نگهداری و صفحه به‌زودی برمی‌گردیم چیست؟

صفحه به‌زودی بازمی‌گردیم زمانی موردنیاز است که هنوز هم روی سایت خود کار می‌کنید و قصد دارید به‌طور بالقوه آدرس ایمیل کاربران خود را دریافت کنید یا بخشی را به آنان نمایش دهید. این صفحات اغلب شامل فیلم‌ها، عکس‌ها، بخش دیدگاه‌ها و دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی هستند. شایع‌ترین دلیل استفاده از یک صفحه به‌زودی بازمی‌گردیم برای نمایش یک محصول جدید و درحال‌توسعه است. در این حالت سایت همچنان توسط موتورهای جستجو نمایه می‌شود، بنابراین در این حالت هیچ‌گونه تأثیر منفی بر سئوی سایت نخواهید دید.

اما زمانی که قصد دارید پیغامی به کاربران خود نمایش دهید و به آنان بگویید که به‌طور موقت در حال تعمیر، توسعه و یا به‌روزرسانی وب‌سایت هستید از صفحه تعمیر و نگهداری استفاده کنید. این یک صفحه موقت است و به موتورهای جستجو می‌گوید که وب‌سایت را در آن وضعیت نمایش ندهند.

هر دو روش (صفحه تعمیر و ‌نگهداری و صفحه به‌زودی بازمی‌گردیم) برای غیرفعال کردن موقت وب‌سایت وردپرسی مناسب هستند.

افزونه های تعمیر و نگه داری در وردپرس

Minimal Coming Soon & Maintenance Mode

این افزونه امکان ایجاد یک صفحه ی در دست تعمیر را با کیفیت بالا و تنظیمات بسیار راحت در اختیار شما قرار خواهد داد. به راحتی با هر قالبی هماهنگ می شود و سازگاری بسیار بالایی نیز دارد. شما به راحتی با نصب و فعال سازی افزونه می توانید عنوان آن را در پنل ادمین در قسمت منو عنوان افزونه را ملاحظه کنید و به تنظیم کردن آن بپردازید.

Maintenance

این افزونه نیز قابلیت های جالبی برای ایجاد صفحه ی در دست تعمیر دارد. شما با کمک آن می توانید به راحتی در هنگام تغییر، سایت را مخفی کنید و با تنظیم کردن آن صفحه ی خوبی برای صفحه ی در دست تعمیر بسازید. در این صفحه می توانید جملات خود را وارد کرده و لوگوی سایت و تصویر دلخواه را قرار دهید. برای نصب آن نیز فقط کافیست پس از فعال سازی بر روی گزینه ی Maintenance در پنل ادمین وردپرس کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات آن شوید.

EZP Coming Soon Page

افزونه ی دیگری که برای شما در نظر گرفتیم افزونه ای با عنوان EZP coming soon page می باشد که قابلیت های بسیاری دارد. شما با نصب افزونه هم سایت خود را به حالت تعمیر برده و هم می توانید کاربران را ثبت نام کنید و ایمیل آنها را دریافت نمایید تا به آنها اعلام کنید سایت شما از چه زمانی رو نمایی خواهد شد. برای استفاده از این افزونه فقط کافی است آن را نصب و فعال کنید!

Ultimate Coming Soon Page

این افزونه نیز همانند افزونه ی قبلی با ایجاد امکاناتی، به شما امکان ثبت ایمیل کاربران را خواهد داد. همچنین شما می توانید آن را تنظیم کرده و اطلاعات خود را وارد نمایید. فقط کافی است افزونه را نصب و فعال کنید و سپس از بخش تنظیمات به منوی مربوط به افزونه مراجعه نمایید.

WP Maintenance Mode

و آخرین افزونه، افزونه ای بسیار کانفیگ پذیر و راحت است که شما می توانید با کمک آن روزشمار و شبکه های اجتماعی را اضافه کنید! برای هر کاربری خیلی جالب است که بداند سایت تا چه زمانی در این حالت قرار دارد پس اگر می خواهید به کاربران خود این امکان را دهید پیشنهاد میکنم حتما از این افزونه استفاده نمایید.

جمع بندی!

اگر می خواهید برای چند ساعت یا چند روز سایت خود را بروز رسانی کنید و یا قالب آن را تغییر دهید یا پایگاه داده را تنظیم کنید، کاری نکنید که به علت تغییرات ناگهانی چند روز کاربران خود را برای همیشه از دست دهید، پس اگر دوست دارید که یک صفحه ی معمولی و ساده بسازید به شما پیشنهاد میکنم از افزونه های Minimal Coming Soon & Maintenance Mode و یا maintenance استفاده نمایید و اگر تمایل دارید سطح دسترسی این صفحه را بیشتر کنید از افزونه های EZP Coming Soon Page یا Ultimate Coming Soon Page استفاده کنید. در صورتی که میخواهید روز شمار برای سایت خود مشخص کنید نیز پیشنهاد میکنم از افزونه ی WP Maintenance Mode استفاده کنید.

QR: افزونه سایت در دست ساخت برای وردپرس‎
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27446

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.