ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> کنفرانس بزرگ گوگل به علت کرونا کنسل شد!

کنفرانس بزرگ گوگل به علت کرونا کنسل شد!

12345
کنفرانس بزرگ گوگل به علت کرونا کنسل شد!بازبینی توسط سیما امینی در 20-12-1398امتیاز: 5.0کنفرانس بزرگ گوگل به علت کرونا کنسل شد!در فصل بهار هر ساله گوگل کنفرانسی با نام google I/O برگزار می کند اما امسال ماجرا آنطور که هرسال بوده پیش نمی رود. تا مدتی پیش ذهن افراد دنبال ...

در فصل بهار هر ساله گوگل کنفرانسی با نام google I/O برگزار می کند اما امسال ماجرا آنطور که هرسال بوده پیش نمی رود. تا مدتی پیش ذهن افراد دنبال کننده ی این کمپانی درگیر بود که آیا امسال هم این کنفرانس از سوی شرکت گوگل برپا خواهد شد یا خیر. گوگل اعلام کرد که امسال به علت شیوع کرونا کنفرانس I/O برگزار نمی شود.

سازمان پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC) و سازمان جهانی بهداشت (WHO) و دیگر سازمان‌های بهداشتی طی مشاوره ای با کمپانی بزرگ گوگل، این تصمیم را تصویب کردند که کنفرانس Google I/O امسال را به صورت فیزیکی برگزار نشود. این کمپانی همچنین با ارسال ایمیلی به تمامی افرادی که بلیت این مراسم را خریداری کرده بودند، اعلام کرده که هزینه آن را به طور کامل تا تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) عودت می‌دهد.

همچنین مهمانانی که برای کنفرانس Google I/O ثبت نام کرده بودند، به صورت خودکار این اختیار را خواهند داشت تا بدون ایستادن در صف خرید، جواز حضور در مراسم سال دیگر را به دست بیاورند و بلیت مراسم سال ۲۰۲۱ را خریداری کنند. به همین دلایل گوگل می‌گوید در هفته‌های آتی «به دنبال راه‌های دیگری است تا به بهترین نحو Google I/O را به توسعه‌دهندگان متصل کند».

سایت رسمی مراسم کمپانی گوگل با نزدیک شدن به تاریخ ابتدایی مراسم، اطلاعات جدیدی در رابطه با چگونگی برگزاری آن در اختیار علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان قرار می دهد. اینطور به نظر می آید که گزیه اصلی این کمپانی کالیفرنیایی، برگزاری مراسم خود به شکل آنلاین است تا بدون احساس خطر از شیوع احتمالی ویروس کرونا، توسعه‌دهندگان را در جریان جدیدترین دستاورد‌های خود قرار دهد.

با این حال این تصمیم کمپانی گوگل، بسیاری از توسعه‌دهندگان که نسبت به حضور در نمایشگاه هیجان داشتند را متاثر کرده است، ولی با این وجود تصمیمی هوشمندانه بود تا از سلامتی شرکت‌کنندگان اطمینان حاصل کند.

QR: کنفرانس بزرگ گوگل به علت کرونا کنسل شد!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27196

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.