ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> توضیحات متای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

توضیحات متای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

12345
توضیحات متای خوب چه ویژگی هایی دارد؟بازبینی توسط سیما امینی در 22-08-1398امتیاز: 5.0توضیحات متای خوب چه ویژگی هایی دارد؟هر صفحه‌ای درون سایت برای خود هویت مستقل دارد و باید یک توضیح مستقل داشته باشد. در زیر لیستی از مواردی که در نوشتن توضیحات متا باید رعایت کرد را ...

توضیحات متای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

هر صفحه‌ای درون سایت برای خود هویت مستقل دارد و باید یک توضیح مستقل داشته باشد. در زیر لیستی از مواردی که در نوشتن توضیحات متا باید رعایت کرد را ذکر کرده‌ایم.

کاراکتر های توضیحات متا

تعداد زیادی از سئوکاران متن‌های بسیار طولانی‌تر از 320 کاراکتر را به کار برده‌اند و گوگل هیچ مشکلی با ایندکس کردن صفحات آنها نداشته است. مقاله معتبری برای تست بیش از 500 کاراکتر در سایت seo.com منتشر شده‌است. نکته اینجا است که هدف از نوشتن توضیحات متا در نهایت امر این است که اگر گوگل آن را در صفحه نتایج جستجو به نمایش گذاشت کاربران را به کلیک روی لینک ما ترغیب کند. بنابراین بهتر است قبل از تصمیم برای تعداد کلمات توضیحات، کلمه کلیدی اصلی صفحه را در گوگل جستجو کنید و تعداد کاراکتری که گوگل برای اغلب سایت‌ها در نظر گرفته را منبع خود برای تصمیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیری قرار دهید.

نکته: در صفحه نتایج جستجو بندرت می‌توان سایتی را یافت که توضیحات آن از 72 کاراکتر بیشتر باشد.

سرود دعوت کاربران

تلاش کنید توضیحات متای شما کاربر را برای خواندن بقیه ی محتوا و ادامه ی آن دعوت کند و متنی جذاب و گیرا باشد تا همانند یک دعوتنامه ی رسمی برای کاربران عمل کند.

جذابیت و کشش

دنبال کفش ورزشی سبک و با دوام می‌گردید. محصول جدید ما را دیده‌اید؟ کلیک کنید و اطلاعات کامل این کفش را مطالعه کنید. به راحتی می تواند کاربر را به کلیک روی لینک ترغیب کند. گاهی هم یک عبارت خیلی کوتاه تر مثل کفش کتانی فقط 20000 تومان برای ترغیب کاربران به کلیک کافیست. تصمیم انتخاب نوع واژه برای ترغیب کاربر به کلیک روی عنوان مقاله به عهده شما است. در این مقاله مثال‌های متعددی برای توضیحات مناسب ذکر خواهیم کرد.

یادتان باشد که متن توضیحات متا، کلمات شما بعنوان فروشنده یک محتوا است. بنابراین حتما از واژه‌هایی مانند: بیشتر بدانید…، الان کالا را سفارش دهید…، چرا نسخه رایگان نرم افزار را امتحان نمی‌کنید… و هزاران جمله شبیه به اینها را در توضیحات متا استفاده کنید.

تضویحات تخصصی از نوع متا

دستگاه ps4، دو عدد دسته اورجینال، کابل برق، کابل HDMI، هارد 80 گیگابایت، بازی خدای جنگ و 30 بازی معروف دیگر، قیمت = k ریال از هر توضیح دیگری راحت‌تر کاربر را به کلیک روی لینک صفحه تشویق خواهد کرد.

گاهی اطلاعاتی مانند شرکت سازنده و قیمت از هر توضیح دیگری راحت‌تر کاربر را به کلیک روی لینک صفحه کالا تشویق می‌کند.

مرتبط با محتوا

این متن را بخوانید: بازیگران، تهیه کنندگان، کارگردانان در بالیود اغلب از خانواده‌های خاصی هستند. یکی از شایعات موجود پولشویی درآمد‌های ناشی از قاچاق توسط این خانواده‌ها در بالیود است. درباره حقایق پشت این شایعات بیشتر بدانید! شاید این جمله به نظر کاملا ساده بیاید ولی در حقیقت نویسنده با زیرکی تمام با ارتباط دادن سینما به قاچاق سعی می‌کند مخاطب بیشتری را به خواندن مقاله تشویق کند. مقاله پر از مطالب مربوط به نحوه پولشویی و فساد اداری در هند است. ولی تصور کنید که نویسنده از سینمای هند در محتوا و بخش توضیحات استفاده نمی‌کرد. در آن صورت چه تعداد خواننده تمایلی به خواندن مطلبی در باره میزان فساد مالی در هند داشتند.

همه می‌دانند در هند فساد بیداد می‌کند. کسی دلیلی برای خواندن مطلبی در این باره ندارد. بنابراین هنگام تهیه محتوا و نوشتن توضیحات درباره آن به این نکات دقت کنید. گاهی با افزودن اطلاعات خاصی درباره یکسری افراد خاص به یک مقاله می‌توان میزان بازدید یک مقاله را هزاران بار افزایش داد.

کلمه کلیدی در توضیحات متا

توضیحات متا توسط نویسنده محتوا نوشته می‌شود. بنابراین گوگل انتظار دارد که کلمه کلیدی اصلی را در توضیحات بکار ببرید. بهترین حالت استفاده از کلمه کلیدی اصلی در شروع توضیحات است.

نکته: صرفا مرتبط بودن توضیحات با کلمه کلیدی برای جریمه نشدن سایت کافیست، اما برای رتبه گرفتن در گوگل رعایت نکته بالا ضروری است.

انحصاری عمل کنید!

هر صفحه باید یک توضیح منحصر به فرد داشته باشد. توضیحات هیچ دو صفحه‌ای در سایت نباید مانند هم باشند. اگر محتوای تگ توضیحات متا خالی باشد بهتر از آن است که دو صفحه یک متن توضیح یکسان داشته باشند. گوگل وب مستر و سایت Screaming Frog به شما برای یافتن صفحاتی که متن یکسانی را برای توضیحات آنها نوشته‌اید کمک خواهند کرد.

QR: توضیحات متای خوب چه ویژگی هایی دارد؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27046

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.