ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> روش نمایش دادن توضیحات دسته بندی و لزوم انجام اینکار در وردپرس

روش نمایش دادن توضیحات دسته بندی و لزوم انجام اینکار در وردپرس

12345
روش نمایش دادن توضیحات دسته بندی و لزوم انجام اینکار در وردپرسبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 19-07-1397امتیاز: 5.0روش نمایش دادن توضیحات دسته بندی و لزوم انجام اینکار در وردپرسبرای دسته بندی های وردپرس خواهید توانست توضیحات اضافه کنید و این توضیحات را در صورت لزوم نمایش دهید. این کار چه فایده ای در وردپرس سایت دارد؟ در این ...

توضیحات دسته بندی در وردپرس

برای دسته بندی های وردپرس خواهید توانست توضیحات اضافه کنید و این توضیحات را در صورت لزوم نمایش دهید. این کار چه فایده ای در وردپرس سایت دارد؟ در این نوشته نحوه اضافه کردن توضیحات دسته بندی وردپرس و نمایش آن در سایت و مزیت اینکار را بصورت کامل بررسی میکنیم.

اضافه کردن توضیحات دسته در وردپرس

وردپرس دو طبقه بندی به نام های دسته و برچسب دارد. این طبقه بندی ها به شما اجازه خواهد داد که به راحتی مطالب خود را در موضوعات مختلف مرتب کنید که اگر از این مورد درست استفاده کنید کمک زیادی به سئوی سایت شما میکند. وردپرس به شما مجوز خواهد داد توضیحات برای دسته های خود  اضافه کنید. اما بسیاری از کاربران از این قابلیت آگاه نیستند زیرا زمان نوشتن پست دسته ایجاد می کنند که به آنها اجازه اضافه کردن توضیح را نمی دهد.

اگرتمایل دارید  یک دسته جدید ایجاد کنید از منوی نوشته ها، زیرمنوی دسته هارا انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات دسته مورد نظر خود را ایجاد کنید.

توضیحات دسته بندی   اگر می خواهید یک توضیح به یک دسته موجود اضافه کنید، باید روی ویرایش کلیک کنید با این کلیک به صفحه ی ویرایش دسته  رفته و می توانید طبق تصویر زیر توصیفی برای دسته بنویسید.

توضیحات دسته بندی در وردپرس

فراموش نکنید که بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود. فرآیند اضافه کردن توصیف را برای همه دسته ها تکرار کنید.شما می توانید همین روند را برای اضافه کردن توصیف برای تگ ها نیز انجام دهید.

نمایش توضیحات دسته ها در صفحه آرشیو دسته

بعضی قالب های وردپرس بصورت پیشفرض توضیحات دسته را در صفحه آرشیو دسته بندی نمایش میدهند. اما اگر قالب شما توضیحات دسته را نمایش نمیدهد میتوانید با اضافه کردن تکه کد زیر به قالب خود این امکان را اضافه کنید.

توضیحات دسته بندی در وردپرس سایت

برای نمایش توضیحات دسته بندی در صفحه آرشیو دسته های وردپرس لازم است تکه کد زیر را در فایل category.php قالب و هر جایی که میخواهید توصیف دسته نمایش داده شود کپی کنید.

توضیحات دسته بندی در وردپرس سایت

حالا می توانید از صفحات بایگانی دسته ها دیدن کنید تا توضیحات را در عمل ببینید.

نمایش توضیحات دسته ها در تم وردپرس

اگر می خواهید توضیحات دسته را در قسمت های دیگر وب سایت خود مشاهده کنید می توانید از برچسب تگ category_description استفاده کنید:

توضیحات دسته بندی

فراموش نکنید که شناسه ی دسته خود را با عدد 3 جایگزین کنید.  اگر می خواهید توضیحات دسته را در داخل یک پست مشاهده کنید، می توانید از این کد استفاده کنید.

توضیحات دسته بندی سایت

این کد براحتی تمام دسته را به پست فعلی می دهد و سپس توضیحات دسته را از اولین دسته خارج میکند. اگر می خواهید این کد را به لیست خود اضافه کنید.

دسته بندی در وردپرس

این کد کوتاهی را ایجاد می کند که تمام دسته ها و توصیف های آن را در یک لیست ساده نشان می دهد.اکنون می توانید از [wpb_categories] در پستها و صفحات خود استفاده کنید. برای استفاده از این کوتاه در داخل یک ویجت، باید کد های کوتاه را برای ویدجت فعال کنید.

دسته بندی در وردپرس سایت

منبع: سزار

QR: روش نمایش دادن توضیحات دسته بندی و لزوم انجام اینکار در وردپرس
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26602

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.