ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> الگوریتم هسته (کور) گوگل آپدیت شد!

الگوریتم هسته (کور) گوگل آپدیت شد!

12345
الگوریتم هسته (کور) گوگل آپدیت شد!بازبینی توسط سیما امینی در 19-05-1398امتیاز: 5.0الگوریتم هسته (کور) گوگل آپدیت شد!در این مطلب به جزئیات مربوط به به روزرسانی الگوریتم سرچ گوگل می پردازیم که اخیرا از سوی شرکت گوگل توسط دنی سالیوان به روزرسانی و آپدیت آن تایید شده ...

الگوریتم هسته گوگل

در این مطلب به جزئیات مربوط به به روزرسانی الگوریتم سرچ گوگل می پردازیم که اخیرا از سوی شرکت گوگل توسط دنی سالیوان به روزرسانی و آپدیت آن تایید شده است. با ما در این خبر همراه باشید.

جزئیات:

از سوی دنی سالیوان از شرکت گوگل تایید شد که به روزرسانی در الگوریتم سرچ این شرکت رخ داده است.

الگوریتم هسته (کور) ما همیشه آپدیت می شود. برای به روزرسانی های بزرگ، ما خبر های مربوط به آن را روی searchliasion به اشتراک می گذاریم، مانند همیشه که این کار را کرده ایم. هم اکنون، ما چنین آپدیت بزرگی را انجام نداده ایم، بلکه این هفته تنها به روز رسانی کوچکی را اعمال کرده ایم.

به نقل از Dan Sullivan در Search Engine Journal

سالیوان اظهار می کند: این یک به روز رسانی کوچک در الگوریتم است. به هر حال برای سئو کار ها به اندازه ای بزرگ بوده است که به آن توجه نشان بدهند.

بسیاری از فعالین جامعه سئو گزارش داده اند که این آپدیت تاثیرات به سزایی در میزان بازدید از وب سایت ها داشته است. سئو کارها و وبمستر ها با افت و خیز های شدیدی در میزان بازدید از وب سایت هایشان مواجه شده اند.

تغیری که تا اینجای کار چشمگیر ترین است، این است که سایت هایی که تحت تاثیر آپدیت هسته (کور) ماه آگوست قرار گرفته بودند، اکنون به حالت پیشین خود باز می گردند.این تغییرات هیچ الگوی مشخص و ارتباطی به موضوعات اصلی این وب سایت ها ندارند.

نمونه ای از مبحث بیان شده:

جان مولر از شرکت گوگل، اخیرا توصیه هایی برای نجات و بازگشت از نتایج بد آپدیت الگوریتم هسته ماه آگوست ارائه کرده است. مولر هم چنین اشاره کرده است که چندین ما طول می کشد تا گوگل تغییرات پیشنهادی در وب سایت ها را پردازش کند.

QR: الگوریتم هسته (کور) گوگل آپدیت شد!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26934

دیدگاه‌های کاربران 2 نظر

  1. ممنونم بابت مطالب و اخبار خوبتون

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.