ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >>  خروج اجباری همه کاربران وردپرس از سایت شما

 خروج اجباری همه کاربران وردپرس از سایت شما

12345
 خروج اجباری همه کاربران وردپرس از سایت شمابازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 10-08-1397امتیاز: 5.0 خروج اجباری همه کاربران وردپرس از سایت شما خروج اجباری همه کاربران وردپرس از سایت شما در بعضی از مواقع ممکن است  شک کنید که سایت وردپرسی شما هک شده است و یا به این نیاز داشته باشید همه کاربران ...

خروج اجباری همه کاربران وردپرس خروج اجباری همه کاربران وردپرس از سایت شما

در بعضی از مواقع ممکن است  شک کنید که سایت وردپرسی شما هک شده است و یا به این نیاز داشته باشید همه کاربران دوباره وارد سایت شوند، به این خاطر شما باید همه مخاطبین سایت را خارج کنید. به طور پیش فرض هم در وردپرس گزینه ای وجود

اگر سایت عضویت وردپرس و یا افزونه آموزش مجازی LMS را اجرا نموده باشید و نیازمند این هستید همه کاربران وارد شده، دوباره وارد سایت شما بشوند. و امکان دارد نگران بشوید که کاربران پسوردهای خود را برای دسترسی به محتویات سایت به اشتراک بگذارند.

یک دلیل دیگر این است اگر از کامپیوتر عمومی استفاده کرده اید و اطمینان ندارید که سایت خارج شده اید یا نه  این راه مناسبی می باشد و همه کاربران به طور اتوماتیک خارج میشوند.

 خروج اجباری همه کاربران وردپرس

در اول نیازمند این هستیدکه فایل wp-config.php را ویرایش نمایید، ولی برای اطمینان ابتدا یک بکاپ بگیرید. وارد هاست خود بشوید و کلیک راست روی فایل wp-config.php> ویرایش کلیک نمایید. بعد از آن کدهای امنیتی مانند زیر را میبینید:

مقدار پارامتر دوم برابر با  put your unique phrase here به طور پیش فرض می باشد و شما باید آنها را تغییر دهید و امنیت سایت وردپرس خود را افزایش دهید. این خط ها کلیدهای امنیتی و salt نام دارند. حالا کلیدهای امنیتی جدید که وردپرس به شما داده است را با کلیدهای بالا جایگذاری و ذخیره نمایید.

برای دریافت کردن کلیدهای خاص مسیر زیر را در آدرس مرورگر خود انجام دهید.

خروج اجباری همه کاربران  وردپرس سایت

حال با این تصویر روبرو می شوید.

خروج اجباری همه کاربران وردپرس

توجه داشته باشید که با هر دفعه رفرش کردن صفحه، کلید های جدیدی را میبینید. به سادگی با تغییر کلید های امنیتی کاربران  را مجبور خواهید کرد مجددا وارد سایت شوند. وردپرس یک کلید امنیتی تصادفی خواهد داد و با هر بار بارگذاری شدن صفحه، کلید امنیتی جدیدی را میبینید و باید آنها را جایگزین کلیدهای قبلی در wp-config.php نمایید.

منبع: سزار

QR:  خروج اجباری همه کاربران وردپرس از سایت شما
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26749

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.