ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> اخبار سزار >> سه ابزار دریافت ایمیل کاربران برای افزایش ترافیک وب سایت شما

سه ابزار دریافت ایمیل کاربران برای افزایش ترافیک وب سایت شما

12345
سه ابزار دریافت ایمیل کاربران برای افزایش ترافیک وب سایت شمابازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 20-05-1397امتیاز: 5.0سه ابزار دریافت ایمیل کاربران برای افزایش ترافیک وب سایت شماآگاه کردن مخاطبین خود برای دریافت در یک لیست ایمیل، یک استراتژی عالی برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما است. هنگامی که خوانندگان خود را متقاعد می کنید که محتوای شما برای آنها مفید است، باید از طریق ایمیل های خود، از علاقه آنها بهره مند شوید.، این جایی ...

آگاه کردن مخاطبین خود برای دریافت در یک لیست ایمیل، یک استراتژی عالی برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما است.

هنگامی که خوانندگان خود را متقاعد می کنید که محتوای شما برای آنها مفید است، باید از طریق ایمیل های خود، از علاقه آنها بهره مند شوید.، این جایی است که گزینه اشتراک ایمیل در وبلاگ یا وبسایت شما وجود دارد.

شما می‌توانید از برنامه‌های دریافت ایمیل استفاده کنید، مانند:

  •  Elegant Theme’s Bloom
  • افزونه Optinmonster
  • اسفاده از الگوی ایمیل ساخته شده دردر AWeber یا سایت GetResponse

با این حال، این خدمات به پرداخت عضویت به صورت(یک بار، ماهانه یا سالانه)نیاز دارند، این خدمات مزایای زیادی به شما میدهد. اما هر کس نمی تواند از آن ها اجتناب کند. این بدان معنا نیست که اگر شما بودجه ندارید نمیتوانید لیست ایمیل ایجاد کنید.

برخلاف آنچه شما فکر میکنید ساخت یک لیست ایمیل و تبلیغ محتوای شما از طریق ایمیل ضروری نیست که گران باشد. چندین ابزار ایمیل را که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید از جمله Sendy و MailMunch، می توان اشاره کرد.

اما همانطور که سرویس های بیشتری برای بازاریابی ایمیل هر روز معرفی می شود، در اینجا سه ​​مورد دیگر نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید:

3 ابزار تقریبا رایگان برای دریافت ایمیل در سایت وردپرس

1- Privy

پریوی( Privy ) یک سرویس لیست ایمیل است که ویژگی‌های عالی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید اشکال مختلفی را در فرمت های مختلف استفاده کنید:

  • پاپ- آپ ها(Pop-ups)
  • بنر
  • توکار

استفاده از پریوی ویژه(Privy dashboard) آسان است، یک رابط مدرن دارد که به شما اجازه می‌دهد فرم‌های خود را سفارشی کنید.

وردپرس و ایمیل

برای یک حساب کاربری رایگان، می توانید از ویژگی Exit Node استفاده کنید که فرم حق انتخاب ایمیل به عنوان یک بازدید کننده در مورد ترک سایت را درست می کند. همچنین می‌توانید صفحات ورود نامحدود ایجاد کنید و هیچ محدودیتی برای تعداد افرادی که می‌توانند در وبلاگ شما اشتراک داشته باشند وجود ندارد.

وردپرس و افزایش مخاطبین

همانطور که می بینید Privy به شما این امکان را می دهد که یک فرم انتخاب ایمیل برای وبلاگ خود ایجاد کنید و سفارشی کنید.

علاوه بر سفارشی کردن ظاهر فرم های انتخاب شما، می توانید از triggers نیز برای کنترل زمانی که pop-ups و fly-over forms نمایش داده می شود استفاده کنید. زمانیکه یک کاربر یک فرم انتخاب را پر می‌کند، می‌توانید یک پاسخ خودکار ارسال کنید.

۲. فرم های Optin (افزونه وردپرس)

فرمهای Optin یک افزونه رایگان وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که فرم‌های اشتراک ایمیل را در سایت خود ایجاد، طراحی و نمایش دهید. شما می‌توانید از خود برنامه برای ذخیره کردن اطلاعات مشترک خود استفاده کنید، یا می‌توانید آن را با سایر خدمات ایمیلی مانند AWeber، MailChimp و GetResponse هماهنگ کنید.

افزایش مخاطبین در وردپرس

شما نیازی به دانستن یک خط کد برای استفاده از فرم های Optin ندارید. فقط از پنج الگو استفاده کنید و فونت ها، رنگ ها و پس زمینه را با توجه به طراحی سایت خود تغییر دهید. اگر پاپ آپ ها را دوست نداشته باشید، این افزونه کامل است زیرا فقط اجازه می دهد یک فرم اشتراک در پست ها یا صفحات (قبل یا بعد، یا در یک منطقه خاص) قرار دهید.

در اینجا یک فرم طراحی شده با این افزونه (که در پایین یک پست ظاهر می شود):

دریافت ایمیل برای افزایش مخاطبین

۳.لیست ساز  SumoMeWORDPRESS

 SumoMe دارای ابزارهای متعددی برای بازاریابی ایمیل است، اما یکی از آن ها به شما کمک می کند که یک فرم انتخاب برای سایت خود ایجاد کنید که List Builder نامیده می شود. این ویژگی یک انتخاب پاپ آپ را به روش‌های مختلف نشان می‌دهد، شما می‌توانید رفتار پاپ آپ را با تنظیم آن به هوشمند یا دستی انتخاب کنید.

هوشمند به این معنی است که این برنامه تصمیم می‌گیرد که بهترین زمان نمایش پاپ است.

ابزار دستی به این معنی است که وقتی ظاهر پاپ آشکار می‌شود، می‌توانید آن را کنترل کنید.

علاوه بر این شما می توانید قوانین خاصی را برای نمایش یا نمایش ندادن پاپ آپ، از جمله URL ها، صفحات و دستگاه های خاص اضافه کنید.

وردپرس و ایمیل

چه چیزی در مورد List Builder عالی است، توانایی پیگیری و آمار دریافت ایمیل شما که شامل تعداد مشترکین در 7 روز گذشته است را نشان می دهد.

در اینجا یک نمونه از فرم پاپ آپ در سایت :

افزایش مخاطبین از طریق ایمیل

زمانی که می‌خواهید به یک سرویس ایمیل پرداخت کنید:

نقطه شروع از ابزارهای مختلف به صورت رایگان است، که ببینید کدام یک از شما دوست دارید با استفاده از آن و در همان زمان، کدام یک به خوبی با سایت یا وبلاگ شما کار می کند.

در زمانی که از سه یا چند سرویس رایگان استفاده کرده اید، شما  ایده هایی در مورد چگونگی رشد لیست ایمیل خواهید داشت.

  • اما شما واقعا یک سرویس رایگان را دوست دارید؟
  • آیا تعداد مخاطبین شما به حساب (حساب رایگان) محدود شده است؟

این چیزی است که برای ارتقا وجود دارد. تمام خدمات فوق ذکر شده دارای یک برنامه “Pro” یا “Premium” می باشند و شما می توانید در هر زمان ارتقا دهید. شما باید به لحاظ مالی آمادگی داشته باشید که به خدمات پرداخت شده متعهد شوید. ممکن است وبلاگ یا کسب و کار شما درآمد کسب کرده باشد و اکنون شما برای بازاریابی بودجه دارید. یا شاید منابع مالی دیگری برای وبلاگتان پیدا کرده باشید.

اگر این مورد درست است و اگر می خواهید مزایای رشد لیست مخاطبین خود را به حداکثر برسانید، برای آن تلاش کنید!

نتیجه

همانطور که می بینید، بسیاری از گزینه های رایگان برای رشد مخاطبین ایمیل شما وجود دارد. حتی بدون بودجه هنوز هم می توانید مخاطبین خود را برای دریافت ایمیل جذب کنید. خدمات رایگان برای وبلاگ نویسان مبتدی مفیدتر است. شما آزادی برای بررسی ویژگی های مختلف یادگیری ،آنچه که برای وبلاگ شما مناسب است و ایجاد استراتژی های بازاریابی بهتر را دارید.

منبع: shoutmeloud.com

QR: سه ابزار دریافت ایمیل کاربران برای افزایش ترافیک وب سایت شما
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26224

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.