ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> افزایش سرعت سایت وردپرس خود با افزونه lazy loading

افزایش سرعت سایت وردپرس خود با افزونه lazy loading

12345
افزایش سرعت سایت وردپرس خود با افزونه lazy loadingبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 21-07-1397امتیاز: 5.0افزایش سرعت سایت وردپرس خود با افزونه lazy loading برای ارتقاء اطلاعات محتوا در وب سایت، از تصاویر و اینفوگرافیک بهره برده می شود. زمانی که این عناصر به صورت فانتزی در یک صفحه وب ارائه می شوند، خواننده ...

 برای ارتقاء اطلاعات محتوا در وب سایت، از تصاویر و اینفوگرافیک بهره برده می شود. زمانی که این عناصر به صورت فانتزی در یک صفحه وب ارائه می شوند، خواننده را جذب می کند و او وقت خود را در اینترنت بیشتر میگذراند. اما تمام این تصاویر زمان زیادی را برای لود شدن میگیرنند. در سرعت اینترنت کمتر، این زمان بارگذاری صفحات توجه خواننده را تحت تاثیر قرار می دهد و او صفحه را ترک می کند. بنابراین، نیاز به بارگذاری صفحات وب به شکلی سریع تر وجود دارد که یکی ازین روش ها استفاده از قابلیت Lazy loading می باشد.

چرا از lazy loading استفاده کنیم؟

این تکنیک به شما کمک میکند تا تصاویر را با یک تاخیر، لود کنید. پس با این تکنیک، اول متن و محتوا و سپس تصاویر پس از یک تاخیر (حدوداً چند ثانیه) لود میشوند. از آنجا که بارگذاری، متناوب و پشت سرهم است، زمان برای دریافت اولین بایتها، بهبود پیدا میکند. همانطور که بیننده در حال پیمایش صفحه است، تصاویر یک بار در هر لحظه دریافت میشوند. بنابراین تعداد درخواستها برای لود شدن در یک زمان، کاهش پیدا میکند. تصاویر ابتدا در یک placeholder ذخیره میشوند و سپس لود میشوند. زمانیکه آنها به محل مشاهده میرسند؛ دریافت میشوند و درنهایت روی صفحه نمایش دیده می شوند. قابلیت Lazy load میتواند به صفحات مشخص یک وبسایت یا کل وبسایت اعمال شود.

ویژگی های استفاده از Lazy load

  • کاهش زمان لود شدن
  • افزایش سرعت وبسایت
  • تجربه کاربری بهتر برای بینندگان
  • کاهش پهنای باند سرور

پلاگین های Lazy loading در وردپرس که نباید از دست بدهید:

افزونه BJ lazy loading

با استفاده از افزونه رایگان BJ lazy loading شما میتوانید سرعت سایتتان را بهبود دهید و پهنای باند خود را حفظ کنید. این پلاگین جایگزین تمام تصاویر نوشته ها، تصاویر بندانگشتی و iframes ها میشود. همانطور که به خوبی با   iframes ها کار میکند، شامل ویدئهای یوتیوب نیز میشود. در ضمن با text widget ها نیز کار میکند. شما میتوانید آنرا فعال کنید و به راحتی از داشبورد وردپرس آنرا تنظیم کنید. قبول کردن تظیمات lazy load بسیار آسان است، شما باید yes یا no  را برای گزینه موردنظرتان انتخاب کنید تا سرعت لود شدن را افزایش دهید. شما حتی میتوانید placeholder تصاویر مورد نظر خودتان را از بخش تنظیمات اضافه کنید.

افزونه lazy loading

افزونه LazyLoad

افزونه lazy loading در وردپرس

این افزونه، ویژگی های جذابی را برای سایت شما پیشنهاد میکند. در لود شدن تصاویر، ویدئوها و دیگر عناصر کمک میکند. این افزونه سبک است و وبسایت شما را سریعتر میکند. تصاویر هر صفحه را وقتی که کاربران صفحه را مشاهده میکنند، نمایش میدهد. بدین ترتیب، تعداد درخواستهای http را کاهش میدهد و زمان لود شدن را بهبود می بخشد. این پلاگین جایگزین تمام تصاویر نوشته ها، تصاویر بندانگشتی و iframes ها میشود. همانطور که به خوبی با   iframes ها کار میکند، شامل ویدئهای یوتیوب نیز میشود. در ضمن با text widget ها نیز کار میکند.

افزونه Images Lazy Load & Slideshow

افزونه lazy loading در وردپرس سایت

این افزونه برای اضافه کردن قابلیت lazy loading همه تصاویر در یک صفحه استفاده میشود. این افزونه افکت هایی نظیر لایت باکس و گالری اسلاید شو را برای شخصی سازی تصاویر، شامل میشود. قابلیتهای دیگر آن، اضافه کردن تنظیمات html سفارشی، مانند css سفارشی برای تصاویر و غیره است. تمام این قابلیت ها را میتوان به طور جداگانه استفاده کرد. این پلاگین قابلیت 2 نوع افکت همانند fancybox یا prettyphoto و slimbox2 را فراهم میکند که این روزها با کمترین فاصله از مرکز توجه قرار دارند.

همیشه نیاز به کاهش زمان بارگیری و ذخیره پهنای باند وجود دارد. اما باید گفت که کاهش تعداد تصاویری که در ابتدا از قابلیت lazy load استفاده میکنند هم موثر است و به افزایش سرعت لود شدن کمک میکند.

افزونه Advanced Lazy Load

افزونه lazy loading در وردپرس سایت

این افزونه یک گزینه عالی برای بهبود سرعت سایت شماست. Advanced lazy load هدفش بهبود لود تایم وبسایت وردپرسی شمایست. این پلاگین به بهبود لود شدن تصاویر وقتی که بیننده برای اولین بار صفحه را پیمایش میکند، کمک میکند. زمانیکه شما این افزونه را اکتیو میکنید؛ اول متن ها لود میشوند، سپس تصاویر. در نتیجه زمان لود شدن کاهش پیدا میکند. بنابراین، زمان لود شدن از طرف سرور کاهش پیدا میکند و در بارگذاری، url  های مشخصی یا img class  های مشخصی در نظر گرفته نمیشوند. درضمن تصاویر روی موبایل نیز به خوبی نمایش داده میشوند.

منبع: سزار

QR: افزایش سرعت سایت وردپرس خود با افزونه lazy loading
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26615

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.