ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم مشکل ارور 404 نوشته ها در وردپرس سایت خود را رفع کنیم؟

چگونه میتوانیم مشکل ارور 404 نوشته ها در وردپرس سایت خود را رفع کنیم؟

12345
چگونه میتوانیم مشکل ارور 404 نوشته ها در وردپرس سایت خود را رفع کنیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 18-06-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم مشکل ارور 404 نوشته ها در وردپرس سایت خود را رفع کنیم؟  وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای باارزش و بسیار قدرتمند می باشد. ولی بعضی از اوقات با یک خطای کوچک امکان دارد همه سایت وردپرسی شما از درسترس خارج گردد. ...

 

رفع ارور 404 در نوشته های وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای باارزش و بسیار قدرتمند می باشد. ولی بعضی از اوقات با یک خطای کوچک امکان دارد همه سایت وردپرسی شما از درسترس خارج گردد. اما در این نوشته می خواهیم به خطایی که رایج  در وردپرس است بپردازیم. در بعضی از موردها وردپرس لینک همه نوشته های سایت را به صورت 404 نشان می دهد. در این نوشته می خواهیم به رفع مشکل ارور 404 نوشته های سایت شما را آموزش بدهیم.

خطای 404 نوشته ها چه زمانی و چگونه اتفاق می افتد؟

به طور معمول در این از خطاها کاربر می تواند به پیشخوان وردپرس سایت خود و صفحه اصلی سایت دسترسی داشته باشد. اما زمانی که روی لینک یک نوشته کلیک می کنید خطای 404 در صفحه خود می بینید. زمانی که با این خطا روبرو شدید نترسید. در بیشتر موارد  همه نوشته های شما به طور دست نخورده وجود دارد و پاک نشده اند.

این خطا معمولا زمانی اتفاق می افتد که یا فایل .htaccess پاک شده است یا مشکلی  در دستورهای مربوط به بازنویسی لینک ها ایجاد شده باشد.

راه حل رفع مشکل ارور 404 نوشته ها در وردپرس:

برای حل این مورد شما باید به قسمت تنظیمات» پیوند یکتا بروید و تنها روی گزینه ذخیره سازی تغییرات کلیک نمایید.

رفع مشکل ارور 404

با انجام این عمل تنظیمات مربوط به پیوند های یکتای شما بروز رسانی می شوند و دستورات مربوط به بازنویسی لینک ها تغییر می کند. در بیشتر مواقع موارد انجام این کار مشکل ارور 404 نوشته ها در وردپرس را رفع می کند. بدین ترتیب اگر اینکار مشکل شما را رفع نکرد شما به این احتیاج دارید تا فایل .htaccess را به صورت دستی بروزرسانی کنید.

به هاست خود لاگین کنید و به بخش فایل منیجر بروید. در روت هاست خود که پوشه هایی مانند wp-content و wp-admin هست. فایل .htaccess را بیابید. شما توانایی این را دارید که سطح دسترسی این فایل را برروی 666 قرار دهید و راه حل اول را انجام دهید و بعد از آن و انجام این کار دوباره سطح دسترسی این فایل را به 660 باز گردانید و یا میتوانید این کار را نیز انجام دهید که این فایل را از طریق نرم افزار هایی مانند نوت پد ویرایش کرده و قطعه کد زیر را در ابتدای این فایل بگذارید.

ارور 404 در نوشته ها

منبع: backlink.ir

QR: چگونه میتوانیم مشکل ارور 404 نوشته ها در وردپرس سایت خود را رفع کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26402

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.