ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته سایت در وردپرس

قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته سایت در وردپرس

12345
قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته سایت در وردپرسبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 07-08-1397امتیاز: 5.0قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته سایت در وردپرس  قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته سایت در وردپرس اگر قسط این را دارید که بعد نوشتن محتوا تبلیغات را نیز در سایت خود قرار دهید ...

 قرار دادن تبلیغات در وردپرس

قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته سایت در وردپرس

اگر قسط این را دارید که بعد نوشتن محتوا تبلیغات را نیز در سایت خود قرار دهید این نوشته را مطالعه کنید. وردپرس با روش آسان و به طور پیش فرض امضا و یا تبلیغات را پس از محتوا به نمایش می گذارد.

روش اول: قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته در وردپرس به وسیله افزونه

در اول باید افزونه Insert Post Ads را نصب و فعال نمایید. سپس بعد از فعال سازی، باید برای دیدن تنظیمات افزونه، از ارسال نوشته ها > صفحه تنظیمات استفاده نمایید.

قرار دادن تبلیغات

در صفحه ای که تنظیمات قرار دارد، باید فعال کردن تبلیغات نوشته را انتخاب نمایید. همینطور خواهید توانست آن را برای نوشته ها، صفحه ها و انواع نوشته های سفارشی فعال نمایید.فراموش نکنید تنظیمات را ذخیره کنید. سپس شما برای ایجاد و قرار دادن تبلیغات یا امضا خود باید به قسمت ارسال آگهی> اضافه کردن جدید بروید.

قرار دادن تبلیغات در سایت

به راحتی یک عنوان برای این امضای خاص و یا بعد از تبلیغات ارسال نمایید. در قسمت زیر، کد تبلیغات شما، امضا یا هر HTML یا متن مورد نظر نشان داده خواهد شد. سپس بعد از گزینه ی «نمایش آگهی»، « محتوا» را انتخاب نمایید. همینطور شما باید 1 را در قسمت بعدی وارد نمایید.ان را انتشار داده تا در سایت خود تللیغات را مشاهده نمایید.

بعد از ارسال و انتشار، تبلیغات یا امضا شما در سایت شما قرار گرفته است. برای دیدن آنها خواهید توانست یک نوشته یا صفحه در سایت خود را مشاهده کنید تا آن را در عمل ببینید.

روش دوم: قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته در وردپرس به طور دستی

این راه به اضافه کردن یک کد به وردپرس سایت شما دارد. اول میبایست این کد را به فایل functions.php قالب یا یک افزونه خاص سایت اضافه نمایید.

قرار دادن تبلیغات در سایت وردپرس

به یاد داشته باشید که مقدار محتوای $ را با کد تبلیغاتی، تصویر یا امضایی که تمایل دارید نشان داده شود، جایگزین نمایید.حال خواهید تواست به سایت خود مراجعه کرده و امضای خود را ببینید.

منبع: سزار

QR: قرار دادن تبلیغات مورد نظر بعد از محتوای نوشته سایت در وردپرس
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26732

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.