ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه قالب های هک شده وردپرس می توانند در عملکرد سایت شما را تاثیر تاثیر بگذارند؟

چگونه قالب های هک شده وردپرس می توانند در عملکرد سایت شما را تاثیر تاثیر بگذارند؟

12345
چگونه قالب های هک شده وردپرس می توانند در عملکرد سایت شما را تاثیر تاثیر بگذارند؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 06-06-1397امتیاز: 5.0چگونه قالب های هک شده وردپرس می توانند در عملکرد سایت شما را تاثیر تاثیر بگذارند؟مطمئنم که همه ی ما که سایت داریم  از  وردپرس استفاده می‌کنیم، از وردپرس پولی و مزایا و معایب آن‌ها بهره می‌بریم.  همچنین بسیاری از شما آگاه هستید که می‌توانید ...

قالب های هک شده وردپرس در سایت

مطمئنم که همه ی ما که سایت داریم  از  وردپرس استفاده می‌کنیم، از وردپرس پولی و مزایا و معایب آن‌ها بهره می‌بریم.  همچنین بسیاری از شما آگاه هستید که می‌توانید به راحتی هر یک از قالب پولی را در سایت torrent یا سایت warez پیدا کنید. بسیاری از وبلاگ نویسان حتی متوجه نمی‌شوند که این قالب هک شده وردپرس به آرامی بر روی سایت شما تاثیر می‌گذارند، زیرا بسیاری از آن‌ها دارای پیوندهای رمز شده بصورت کد هستند.

ما در این نوشته به برخی از مشکلات بالقوه استفاده از قالب های وردپرس در سایت خود نگاه خواهیم کرد. وقتی شروع به وبلاگ نویسی می‌کنیم  آرزو داریم که پول زیادی از سایت خود بدست آوریم و این امکان وجود دارد که ما با سخت کوشی به کار خود ادامه دهیم و از یک مدرک کامل پیروی کنیم که باید به دنبال هزینه‌هایی در وبلاگ نویسی باشید اعم از:

  • یک سیستم کامپیوتری با عملکرد خوب
  • یک اتصال اینترنتی پهن باند
  • خارج و هزینه‌های دامنه
  • زمینه سایت و هزینه‌های سفارشی سازی آن
  • هزینه بهینه‌سازی سئو

اگر شما یک متخصص هستید پس می‌توانید سفارشی سازی قالب و سئو را نادیده بگیرید؛ اما بسیاری از مردم دانش مناسب از طراحی وب و سئو ندارند، شما می‌توانید یک شرکت توسعه قالب وردپرس را استخدام کنید و یک قالب جدید وردپرس را بخرید که بصورت ویژه برای برند شما طراحی شده‌است. هزینه‌های مربوط به تم وردپرس  از ۲۰ تا ۵۰۰۰ دلار کاهش پیدا می‌کند، بسته به سطح سفارشی سازی، طراحی و سایر هزینه‌ها دارد. شما  می‌توانید با هر یک از قالب های وردپرس پولی با قیمت کم‌تر از ۲۰ تا ۳۰ دلار شروع کنید.

بنابراین هدف من از این موضوع این است که کل این هزینه‌ها بسیار ناچیز است و به نظر می‌رسد که با هیچ سرمایه‌گذاری تجاری کوچک قابل‌مقایسه نیست، ما باید برای هر کسب‌وکار کوچک هزار دلار هزینه کنیم. نسخه‌های تقلبی از قالب های وردپرس مانند Woo, Elegant ، Studiopress، Wp  براحتی در بسیاری از وب سایت‌ها موجود هستند و اینها به راحتی قابل دانلود هستند. یک فرد ناآگاه خوشحال می‌شود که بدون هزینه دریافت می‌کند اما او واقعیت این نسخه‌های رایگان را نمی‌داند،اغلب این قالب های کپی رایگان قابل دانلود دارای نرم‌افزارهای مخرب و دارای قابلیت هک هستند.

هک شدن قالب وردپرس و تاثیر آن در وردپرس

در زیر آسیب‌های احتمالی نسخه‌های غیر قانونی وردپرس وجود دارد:

  • شرکت قالب ممکن است اقدام قانونی علیه شما انجام دهد.
  • میزبان وب شما ممکن است اکانت های میزبان خود را به حالت تعلیق درآورد.
  • وردپرس شما ممکن است توسط یک هکر کنترل شود و وبلاگ شما تبلیغات ناشناخته‌ای را نشان خواهد داد.
  • ممکن است سایت شما توسط یک مدیر مخفی کنترل شود.
  • ممکن است سایت شما به طور کامل دزدیده شود.
  • نرم‌افزارهای ضد ویروس و ضد جاسوس افزار می‌توانند دسترسی کاربران به سایت خود را مسدود کنند.
  • گوگل و دیگر موتورهای جستجو ممکن است رایانه شما را به عنوان یک وبسایت مضر مسدود کنند.
  • گوگل و دیگر موتورهای جستجو ممکن است وب سایت شما را برای همیشه از فهرست حذف کنند.

با یک سایت موفق می‌توانید هزار دلار در ماه به دست آورید. اما موضوع  نسخه کپی دانلود رایگان وردپرس  با هک کردن و کدی مخرب ممکن است سایت موفق شما را در عرض چند روز از بین ببرد؛ نرم‌افزارهای امنیتی سایت شما را بر روی سیستم ها مسدود خواهند کرد.

منبع: shoutmeloud.com

.

QR: چگونه قالب های هک شده وردپرس می توانند در عملکرد سایت شما را تاثیر تاثیر بگذارند؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26337

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.