ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> سئو و دیجیتال مارکتینگ در ارتباطی تنگاتنگ!

سئو و دیجیتال مارکتینگ در ارتباطی تنگاتنگ!

12345
سئو و دیجیتال مارکتینگ در ارتباطی تنگاتنگ!بازبینی توسط سیما امینی در 13-07-1398امتیاز: 5.0سئو و دیجیتال مارکتینگ در ارتباطی تنگاتنگ!تحقیقات و آمار های تازه  نشان می دهد که 79% از وب سایت های فعال، از سئو به عنوان بخشی از استراتژی هی بازاریابی آنلاین در سال 2019 استفاده می ...

سئو و بازاریابی

تحقیقات و آمار های تازه  نشان می دهد که 79% از وب سایت های فعال، از سئو به عنوان بخشی از استراتژی هی بازاریابی آنلاین در سال 2019 استفاده می کنند.

این مضووع یکی از داده ها و نتایجی است که توسط وب سایت معتبر Wordstream در سال 2019 منتشر شده است. این گزارش نشان از اهمیت سئو و اولویت بالای آن در نزد وب سایت ها به عنوان یکی از برترین ابزارهای بازاریابی دارد.

در نظرسنجی که توسط وب سایت Wordstream انجام شد، سئو به طور میانگین، اولین انتخاب آنها به عنوان یکی از روش های بازاریابی آنلاین در سال 2019 مطرح شد. در رده های بعدی نیز بازاریابی محتوا و ایمیل مارکتینگ قرار گرفتند.

نتایج تحقیقات و آمار ها در خصوص ارتباط سئو و بازاریابی

پاسخ ها و آمار ها را می توانید در ادامه ی این مطلب مشاهده نمایید.

متن سوال: کدام یک از روش های بازاریابی را در سال 2019 برگزیدید؟

  • سئو و بک لینک ها – 79%
  • ایمیل مارکتینگ – 66%
  • بازاریابی محتوا – 60%
  • بازاریابی دهان (Word of mouth marketing) – 47%
  • ایمیل مستقیم به کاربران – 26%
  • بازاریابی چریکی (Guerrilla marketing) – 9%
  • بازاریابی وابستگی (Affinity marketing) – 6%
  • بازاریابی تلفنی (Telemarketing) – 4%
  • دیگر روش ها – 1%

در این بین تبلیغ کنندگان در شرایطی که نیاز به کسب نتایج سریع داشتند، تبلیغات ادوردز را ترجیح می دادند، چرا که سود برای آنها به همراه دارد. با این حال از نتایج مشخص است که تبلیغ دهندگان از مزایای سئو در بلند مدت آگاهند و همچنین بک لینک ها نیز جزو موارد پر طرفدار در دنیای سئو محسوب می شوند.

سئو همانند بازاریابی محتوا در مدت طولانی می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کسب و کار داشته باشد. از نتایج واضح است که غالب وبمسترها نتایج بلند مدت، اما پایدار را به نتایج کوتاه مدت ترجیح می دهند.

سایر آمار و ارقام موجود که بهتر است بدانید!

در گزارش وب سایت Wordstream نکات دیگری نیز وجود داشت که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. 44% تبیلغ دهندگان همچنان مانند سال 2018 همان مقدار بودجه را برای این کار در نظر گرفته اند.
  2. 46% تبلیغ کنندگان هزینه بیشتری را برای سئو در نظر گرفته اند.
  3. یک چهارم تبلیغ دهندگان از تبلیعات بنری دیگر استفاده نمی کنند.
  4. یک سوم تبلیغ دهندگان بودجه بیشتری را برای تبلیغات در اینستاگرام در نظر گرفته اند.
  5. چالش شماره یک برای همه تبلیغ دهندگان، محدودیت زمانیست.
  6. سوداوری مهمترین فاکتور تبلیغ دهندگان در انتخاب روش بازاریابیست.
QR: سئو و دیجیتال مارکتینگ در ارتباطی تنگاتنگ!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26987

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.