ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> مارکت >> ساده ترین روش ها برای کاهش رتبه الکسا چیه؟

ساده ترین روش ها برای کاهش رتبه الکسا چیه؟

12345
ساده ترین روش ها برای کاهش رتبه الکسا چیه؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 06-03-1400امتیاز: 5.0ساده ترین روش ها برای کاهش رتبه الکسا چیه؟رتبه الکسا یکی از معیارهای سنجش جایگاه سایت شما در جهان و کشور محسوب می شود. رتبه ی الکسا بر اساس الگوریتم های ویژه ای تخمین زده می شود و ...

رتبه الکسا یکی از معیارهای سنجش جایگاه سایت شما در جهان و کشور محسوب می شود. رتبه ی الکسا بر اساس الگوریتم های ویژه ای تخمین زده می شود و یکی از روش های رتبه بندی مورد قبول از سوی سئوکاران و وبمسترها به شمار می رود.

ساده ترین راهکارهای بهبود رتبه الکسا

امروز می خواهیم مجموعه ای از راهکارها را برای شما توضیح دهیم که با استفاده از آن ها بتوانید رتبه ی الکسای سایت خود را بهبود دهید.

در ادامه چندین راهکار کاربردی و ساده ای را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید در مدت زمان کوتاه تر، رتبه ی سایت خود را رشد دهید.

تولید محتوای یونیک و با کیفیت

زمانی که شما به طور اختصاصی محتوایی را برای سایت خود تولید کنید، این محتوا به صورت یونیک شناخته می شود و به الگوریتم های الکسا و گوگل اعلام می کند که شما در حال بهبود بخشیدن به عملکرد خود در وبساییتان هستید.

به روزرسانی محتواهای قدیمی

از دیگر مواردی که به سایت شما در بهبود رتبه ی الکسا کمک می کند، به روزرسانی محتواهایی است که در گذشته در سایت شما قرار داده شده. شما با به روزرسانی محتواهای قدیمی خود می توانید به گوگل و الکسا اثبات کنید که محتواهای موجود در سایت شما، برایتان ارزشمند است.

بالا رفتن تایم حضور مخاطب

بالا رفتن زمان حضور مخاطبین در سایت شما می تواند یکی دیگر از راهکارهای موثر در افزایش رتبه ی سایت شما شود. با ایجاد کشش و انگیزه در محتوای خود می توانید مخاطب را زمان بیشتری در وبسایت خود حفظ کنید. انتخاب عنوان جذاب و کیفیت بالای محتوا و… همگی موجب می شوند تا ایجاد انگیزه در مخاطب شکل بگیرد.

شبکه های اجتماعی

به کارگیری شبکه های اجتماعی برای معرفی وبسایت شما، یکی دیگر از راهکارهای بهبود رتبه ی الکسای شما محسوب می شود. با معرفی وبسایت شما در سایر شبکه های اجتماعی، فعالیت شما در الگوریتم ها معتبر تر شناخته می شود و تعداد افرادی که شما را می شناسند نیز افزایش می یابد.

بک لینک های اصولی

داشتن بک لینک های اصولی و کاربردی ، یکی از بهترین راهکارهای بهبود ربته ی سایت شما و بیشتر دیده شدن آن است. با استفاده از بک لینک های کاربردی می توانید سایت خود را در مدت زمان نه چندان طولانی رشد دهید.

نوار ابزار الکسا

استفاده به کارگیری از نوار ابزار الکسا سبب می شود تا سایت شما در الکسا رتبه ی بهتری را داشته باشد. پس از نصب نوار ابزار الکسا، سایت خود را به عنوان Home Page  قرار دهید و در نوار ابزار الکسا فعال باشید. این کار یکی دیگر از شیوه های کاهش رتبه ی الکسای شماست.

کلام آخر:

شاید شماهم همانند دیگر وبمسترها برایتان رتبه ی الکسا یک پارامتر مهم باشد. در این مطلب از سزار ایران تلاش کردیم تا 5 راهکار ساده و کاربردی برای بهبود رتبه ی الکسا سایت را معرفی کنیم. راهکارهای بیشتری نیز در این زمینه وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

ما در مطالب بعدی به تعداد بیشتری از موارد برای بهبود سایت خواهیم پرداخت. با درج نظرات و پیشنهادات خود، می توانید به ما در بهبود مطالب کمک کنید. شما از چه راهکاری برای کسب رتبه ی بهتر در الکسا استفاده کردید؟

QR: ساده ترین روش ها برای کاهش رتبه الکسا چیه؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27318

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.