ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانیم در وردپرس نوشته های بروز شده را نمایش دهیم؟

چگونه می توانیم در وردپرس نوشته های بروز شده را نمایش دهیم؟

12345
چگونه می توانیم در وردپرس نوشته های بروز شده را نمایش دهیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 25-07-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانیم در وردپرس نوشته های بروز شده را نمایش دهیم؟نمایش نوشته های بروز شده در وردپرس برای بهبود بخشیدن به رتبه سئو سایت سایت ها نوشته هایی روزانه و یک روز به درمیان منتشر می کنند و به طور ...

بروز رسانی نوشته های سایت

نمایش نوشته های بروز شده در وردپرس

برای بهبود بخشیدن به رتبه سئو سایت سایت ها نوشته هایی روزانه و یک روز به درمیان منتشر می کنند و به طور مداوم سایت خود را به روز رسانی می کنند. حالا اگر بخواهید برای راحتی بهتر کار کاربران خود لیستی از نوشته هایی که تازه در سایت منتشر کره اید را در سایت یا ابزارک نمایش بدهید،

کد نمایش نوشته های بروز شده در وردپرس

از دو راه متفاوت میتوانید نوشته های به روز شده اخیر را در سایت به نمایش گذاشت. هر زمانی که یک نوشته را به روزرسانی میکنید، وردپرس زمان و تاریخ آن بروزرسانی را در جدول نوشته های  وردپرس به عنوان تاریخ آخرین به روزرسانی ذخیره میکند.

درابتدا کد زیر را درون فایل functions.php قالب خود کپی و جایگذاری کنید. پس از ذخیره کردن سایت را مجددا اجرا کنید. بله به همین سادگی توانستید لیست نوشته های به روز رسانی شده را در صفحه نمایش خود نشان دهید.

نوشته های بروز شده سایت

همچنین اگر میخواهید لیست نوشته هایی که به تازگی منتشر کرده اید را در فایل قالب خود نمایش دهید، فقط کافیی است کد زیر را استفاده کنید.

نوشته های بروز شده

سپس برای نشان دادن آخرین نوشته های وردپرس به روز رسانی شده در صفحات، پست ها و ابزارک ها از شورتکد زیر استفاده کنید. وارد نوشته، صفحه، ابزارک مورد نظر خود شوید و شورتکد زیر را در آن قسمت کپی و جایگذاری کنید. در ادامه سایت را اجرا کنید و لیست پستهای تازه منتشر شده را ببینید.

 بروز رسانی نوشته ها در وردپرس

اگر می‌خواهید تاریخ بروز رسانی نوشته را نمایش دهید از این آموزش استفاده کنید.

نمایش لیست اخیر نوشته های به روز رسانی شده وردپرس از طریق افزونه

در این قسمت در مرحله اول افزونه Display Posts Shortcode را نصب و فعال کنید، پس از فعال سازی افزونه، نیاز به پیکربندی تنظیمات نیست، فقط وارد ابزارک‌ها شده و ابزارک افزونه را در بخش دلخواه خود قرار دهید.

بروزرسانی نوشته ها در وردپرس

Display Posts Shortcode یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که می توانید با نصب آن لیست نوشته های که تازه در سایت خود منتشر کرده اید را نمایش دهید.

سپس، اگر می خواهید از ویدجت متن پیش فرض وردپرس استفاده کنید، وارد بخش نمایش> ویرایشگر شوید. و کد زیر را در فایل functions.php قالب خود اضافه و ذخیره نمایید. حال سایت را اجرا کنید و از لیست پستهای اخیری که در سایت منتشر کردید لذت ببرید.

بروزرسانی نوشته ها در وردپرس سایت

منبع: سزار

QR: چگونه می توانیم در وردپرس نوشته های بروز شده را نمایش دهیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26645

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.