ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها در وردپرس تمامی نظرات خود را حذف کنید

چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها در وردپرس تمامی نظرات خود را حذف کنید

12345
چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها در وردپرس تمامی نظرات خود را حذف کنیدبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 10-06-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها در وردپرس تمامی نظرات خود را حذف کنیدشما اگر سایتی با افراد زیادی کاربر دارای عضویت دارید حتما هر با بسیاری از نظرات و پیشنهادات  کاربران رو به رو می شوید. حالا اگر تمایل دارید همه دیدگاه ...

پاک کردن همه نظرات در وردپرس

شما اگر سایتی با افراد زیادی کاربر دارای عضویت دارید حتما هر با بسیاری از نظرات و پیشنهادات  کاربران رو به رو می شوید. حالا اگر تمایل دارید همه دیدگاه های سایت وردپرسی خود را یکجا حذف کنید به این نوشته دقت کنبد .

پاک کردن همه  نظرات وردپرس با  افزونه Delete all Comments

پاک کردن نظرات وردپرس

اول افزونه را نصب و فعال کنید. بعد از فعال سازی افزونه گزینه Delete all Comments به منو ابزارها وردپرس اضاف خواهد شد. وارد صفحه تنظیمات افزونه بشوید، تیک گزینه Delete all Comments را بزنید و بر دکمه Delete All کلیک کنید. حالا، همه نظرات وردپرس خود حتی نظرات در انتظار، تأیید شده، هرزنامه و سطل زباله پاک می شود.

پاک کردن تمامی نظرات وردپرس از راه  phpMyAdmin

در نحوه انجام این کار در اول وارد پنل کاربری هاست خود بشویدو بر روی آیکون phpMyAdmin در قسمت دیتابیس کلیک کنید. دیتابیس سایت خود را انتخاب کنید و در قسمت تب Structure به در جستجوی جداول wp_comments و wp_commentmeta باشید. آنها را انتخاب کنید، سپس در پایین صفحه بر روی آیکون With selected کلیک راست کنید و Empty را انتخاب کنید.

حالا یک کادر مربوط به اطمینان حذف همه نظرات و دیدگاه ها را مشاهده می کنید، گزینه yesرا کلیک کنید. همه دیدگاه ها حذف گردیدند.

پاک کردن تمامی نظرات وردپرس ازراه SQL

به جز افزونه و از راه php شما می توانید همه نظرات  خود را در وردپرس از راه SQL پاک کنید. منتها با به کار گیری یک خط فرمان نظرات تأیید شده، نظرات اسپم(spam) و باقی مانده ها همه پاک خواهند شد. برای هر قسمت یک خط کد لازم است.

پاک کردن تمامی نظرات در حال انتظار از راه SQL

به این صورت که در phpMyAdmin روی تب SQL کلیک کنید و خط کد زیر را بنویسید. حالا، آن را تایید کنید و بدین ترتیب دیدگاه های در حال انتظار  از این طریق پاک می شوند.

منبع: backlink.ir

QR: چگونه می توانید با استفاده از افزونه ها در وردپرس تمامی نظرات خود را حذف کنید
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26351

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.