ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> کلید های اساسی برای یک سئوی کارآمد

کلید های اساسی برای یک سئوی کارآمد

12345
کلید های اساسی برای یک سئوی کارآمدبازبینی توسط سیما امینی در 10-02-1399امتیاز: 5.0کلید های اساسی برای یک سئوی کارآمدسئو مسئله ی مهمی در رشد یک وبسایت است. هر وبسایتی جهت ارتقای سطح کیفی خود باید به سئو توجه نماید. در ادامه ی مطلب چند نکته ی کلیدی و ...

سئوی سایت

سئو مسئله ی مهمی در رشد یک وبسایت است. هر وبسایتی جهت ارتقای سطح کیفی خود باید به سئو توجه نماید. در ادامه ی مطلب چند نکته ی کلیدی و فاکتور مهم در یک سئوی خوب را بررسی می کنیم که به شکل عادی باید مورد توجه قرار بگیرد. با ما همراه باشید.

  • تولید محتوای با کیفیت و اصولی:
  • هدف موتورهای جستجو ارائه نتایجی با بالاترین کیفیت، متناسب با درخواست کاربران است. در اینجا وجود محتوای با کیفیتی که متناسب با کلمات کلیدی ایجاد شده اند، امری ضروریست. منظور از کلمات کلیدی، عباراتی هستند که توسط کاربران هدف شما در گوگل، بینگ و … جستجو می شوند. پس ار انتخاب کلمه کلیدی و تولید محتوا برای آن، نوبت به بهینه سازی صفحه شامل آن محتوا میرسد. برای انجام این کار شما می توانید به تغییراتی در عنوان صفحه، متا دیسکریپشن، متن جایگزین تصاویر و محتواهای قدیمی برای درج کلمات کلیدی در آنها بپردازید.
  • داشتن بک لینک های معتبر و ایجاد لینک های داخلی:
  • عتبار وب سایت بر روی رتبه آن در نتایج جستجو تاثیر گذار است. از دید موتورهای جستجو هر چه تعداد وب سایت های معتبری که به شما لینک داده باشند بیشتر باشد، اعتبار وب سایت هم بیشتر خواهد بود. این لینک ها که تحت نام بک لینک نیز شناخته می شوند توسط راه های متنوعی دریافت می شوند. اما بایستی در این کار مراقب باشید، چرا که کسب بک لینک ها به روش های نادرست می تواند موجب پنالتی شدن وب سایت از طرف موتورهای جستجو گردد. از دید موتورهای جستجو دادن لینک از وب سایتی دیگر به وب سایت شما به منزله تایید محتوای سایت شما از طرف آن وب سایت است. با اینکه مفهوم بسیار ساده است، اما استفاده از روش های منسوخ شده در کسب بک لینک می تواند به جریمه شدن وب سایت و حذف آن از نتایج جستجو ختم شود. در هنگام کسب بک لینک دقت داشته باشید که روش شما در راستای شبیه سازی و فریب موتورهای جستجو نباشد.
  • اختار اصولی و صحیح:
  • ساختار وب سایت که شامل آیتم های بسیاریست بایستی در راستای نیاز کاربران باشد. یکی از راهکارهای ابتدایی پیاده سازی لینک های داخلی در وب سایت است. بدین شکل مطالب مرتبط در وب سایت به هم لینک داده می شوند. بدین ترتیب کاربران می توانند در وب سایت به گردش پرداخته و از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل شوند. نتیجه این کار کاهش بانس ریت و افزایش احتمال تبدیل شدن کاربران به مشتری خواهد بود. منظور از بانس ریت درصدی از کاربران است که پس از مشاهده یک صفحه از سایت، آن را ترک کرده و به مشاهده صفحه دیگری از آن نمی پردازند. این پارامتر به طور غیر مستقیم بر روی رتبه سایت در نتایج جستجو تاثیر گذار است.
  • شبکه های اجتماعی وبسایت شما:
  • همانطور که به واسطه آمارها نیز ذکر شد، حضور قوی در شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر خوبی در سئو داشته باشد. فیسبوک و توییتر دو پلتفرم قوی برای هر نوع کسب و کاری محسوب می شوند. با این حال برای برخی کسب و کارهای به خصوص، اینستاگرام و پینترست می توانند پلتفرم های بهتری محسوب شوند. مهم نیست که از چه پلتفرمی استفاده می نمایید. در صورت اشتفاده از هر کدام، حضوری فعال در آن داشته و به طور منظمی اقدام به انتشار پست در آنها کنید. این گونه، درصد مشارکت کاربران در وب سایت شما افزایش یافته و کسب و کار شما بیشتر دیده خواهد شد.

با اینکه تاکتیک های سئو زیادی علاوه بر موارد فوق الذکر وجود دارند، اما این موارد جز مبانی سئو برای کسب رتبه حداکثری در نتایج جستجو محسوب می شوند. برای پیاده سازی استراتژی های سئو در وب سایت نیاز به ابزارهای سئو متعددی خواهید داشت و در این کار می توانید از یک مشاور سئو نیز کمک بگیرید.

QR: کلید های اساسی برای یک سئوی کارآمد
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27225

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.