ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> الگوریتم های اصلی و جانبی گوگل کدام ها هستند؟

الگوریتم های اصلی و جانبی گوگل کدام ها هستند؟

12345
الگوریتم های اصلی و جانبی گوگل کدام ها هستند؟بازبینی توسط سیما امینی در 16-02-1399امتیاز: 5.0الگوریتم های اصلی و جانبی گوگل کدام ها هستند؟الگوریتم های گوگل به چند دسته می توانند بر اساس فاکتور های مختلف تقسیم بندی شوند. در ادامه ی این مطلب می خواهیم الگوریتم های گوگل را بر اساس مسئولیت ...

الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل به چند دسته می توانند بر اساس فاکتور های مختلف تقسیم بندی شوند. در ادامه ی این مطلب می خواهیم الگوریتم های گوگل را بر اساس مسئولیت و تاثیرشان به دو دسته تقسیم کنیم و ببینیم که الگوریتم های اصلی و الگوریتم های جانبی موتور های جستجو کدام ها هستند؟

الگوریتم های اصلی گوگل کدام ها هستند؟

آپدیت الگوریتمی های گوگل که جز هسته اصلی گوگل هستند و این موتور جستجو را برای رتبه بندی بهتر با فاکتورهای بهتر کمک می کند، آپدیت هسته گوگل نامیده می شود.

به عنوان مثال الگوریتم RankBrain جز الگوریتم های هسته گوگل می باشد چرا که به طور کلی فرآیندهای رتبه بندی را بهینه سازی می کند. الگوریتم هایی که منشا آن ها هسته ی موتور جستجو هستند، الگوریتم های اصلی گوگل به شمار می روند.

الگوریتم های جانبی موتور جستجو شامل کدام ها هستند؟

الگوریتم های جانبی گوگل برخلاف الگوریتم های هسته، صرفا به یک موضوع جانبی توجه دارند و سعی می کنند بهینه سازی هایی را در نتایج جستجو به صورت تخصصی انجام بدهند.

به عنوان مثال الگوریتم Panda، فقط بر روی شناسایی محتواهای بی کیفیت تمرکز دارد. الگوریتم های جانبی جزئی و تخصصی کار می کنند و چندین موضوع را پوشش نمی دهند.

QR: الگوریتم های اصلی و جانبی گوگل کدام ها هستند؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27229

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.