ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> تقابل قالب رایگان وردپرس (Free Theme) و قالب پولی وردپرس(Premium Theme)

تقابل قالب رایگان وردپرس (Free Theme) و قالب پولی وردپرس(Premium Theme)

12345
تقابل قالب رایگان وردپرس (Free Theme) و قالب پولی وردپرس(Premium Theme)بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 05-06-1397امتیاز: 5.0تقابل قالب رایگان وردپرس (Free Theme) و قالب پولی وردپرس(Premium Theme)قالب وردپرس رایگان در مقابل قالب پولی وردپرس انتخاب یک قالب وردپرس همیشه یک کار چالش برانگیز است. به خصوص هنگامی که بسیاری از قالب های رایگان وردپرس و حقایق ...

قالب رایگان و پولی

قالب وردپرس رایگان در مقابل قالب پولی وردپرس

انتخاب یک قالب وردپرس همیشه یک کار چالش برانگیز است.

به خصوص هنگامی که بسیاری از قالب های رایگان وردپرس و حقایق وردپرس رایگان موجود در بازار وجود دارد.

چگونه می دانید کدام یک را انتخاب کنید؟

علاوه بر این، باید یک قالب رایگان وردپرس را انتخاب کنید یا یک قالب پولی خریداری کنید؟

ما اغلب در مورد قالب های وردپرس در SML صحبت می کنیم، احتمالا به این دلیل است که این اولین نیاز هر وبلاگ نویس است که می خواهد وبلاگ وردپرس را شروع کند . بیشتر وبلاگ نویسان وردپرس از قالب های رایگان استفاده می کنند، نه به طور کامل درک اینکه چرا باید برای یک قالب وردپرس پولی پرداخت کنند.

وقتی با وردپرس شروع کردم، فکر کردم  چرا پول پرداخت کنم وقتی می توانم چیزی را به صورت رایگان دریافت کنم؟ مانند بسیاری از افراد، یک قالب زیبا وردپرس رایگان پیدا کردم. بعدا متوجه شدم اشتباه کردم … در حال حاضر من شخصا معتقد هستم که قالب های رایگان شگفت انگیز هستند، زیرا آنها رایگان هستند.

قالب رایگان و پولی وردپرس

چرا قالب پولی وردپرس بهتر از قالب وردپرس رایگان است

اول از همه، اجازه دهید بگویم که قالب رایگان بد نیستند. شما می توانید بسیاری از قالب های خوب را در شاخه های قالب وردپرس پیدا کنید. اما اکثر مشکلات با به روزرسانی ها می آیند بیشتر توسعه دهندگان قالب یک نسخه پایه را در شاخه های تم رایگان منتشر می کنند و بعد از آن برای فروش نسخه پرطرفدار استفاده می کنند. من توصیه می کنم که به جای صرف وقت خود در دانش فنی و تلاش برای رفع مشکلات زمانی که WP به روز می کند ، بهتر است که قالب رایگان را انتخاب کرده و با تمرکز بر ایجاد محتوای با کیفیت تمرکز کنید . در زیر چند دلیل وجود دارد که باعث می‌شود شما بخواهید موضوع آزاد خود را از بین ببرید و یک قالب پولی بخرید.

1- پشتیبانی و به روز رسانی

وردپرس به طور مداوم با به روز رسانی تکنولوژی خود و هر چند ماه یک بار، به روز رسانی عمده در وردپرس خود را انجام می دهد. قالب ها(افزونه ها) شما باید با آخرین نسخه وردپرس سازگار باشد. هنگامی که از قالب های استفاده می کنید، مسئولیت شرکت چارچوبی برای انتشار یک نسخه به روز شده و سازگار با تم شما است. با این حال، سازندگان تم های رایگان از قالب خود به عنوان یک پروژه جانبی استفاده می کنند و ممکن است قبل از به روز رسانی خود، چند ماه منتظر بمانید .

علاوه بر این، تمام نویسندگان قالب های پولی پشتیبانی ارائه می دهند، در حالی که در تم های رایگان، شما نمی توانید هرگونه پشتیبانی را انتظار داشته باشید.

انتخاب قالب رایگان و پولی

2-سئو

قالب های وردپرس نقش کلیدی در کل سئو را در سایت شما ایفا می کنند. در قالب رایگان بسیاری از اشکالات ساختاری پیدا خواهید کرد و علاوه بر این هیچ کدام از آن‌ها گزینه سئو داخلی را ارائه نمی‌کنند. به طور خاص داشتن یک سایت بسیار مهم است که تنها با سئو بهینه‌سازی شده است، همینطور برای بارگذاری سریع‌تر نتیجه مناسبی ارائه می‌دهد .یک ویژه بسیار مهم است که یک سایت باید داشته باشد که نه تنها سئو بهینه سازی شده بلکه همچنین کد مناسب برای بارگیری سریع تر را ارائه می دهد.قالب ها یی مانند Genesis، بارگیری سریع را پیشنهاد می کنند، البته آنها رایگان نیستند. اگر می‌خواهید یک ویژگی خاص را در یک تم رایگان ببینید، شما یا باید یک افزونه پیدا کنید، یا یک تم متفاوت پیدا کنید.

3-ویژگی ها

توسعه قالب پولی یک بازار رقابتی است. به منظور زنده ماندن، توسعه دهندگان تم باید آخرین ویژگی ها و ادغام وب بدون نقصی را ارائه دهند .

قالب های رایگان دارای تعداد محدودی ویژگی‌ هستند. اغلب سازندگان تمایلی به بروز کردن تم های رایگان خود با چیزی بیش از حد نیاز ندارند. اگر می‌خواهید یک ویژگی خاص را در یک تم رایگان ببینید، شما یا باید یک افزونه پیدا کنید، یا یک موضوع متفاوت پیدا کنید.

قالب ها در وردپرس

4-پیوندهای رمزنگاری شده

این تنها چیزی است که من از اکثر قالب های رایگان وردپرس متنفر هستم. بسیاری از توسعه دهندگان قالب های آزاد آنها را مخفی می‌کنند و آن پیوندها را می‌فروشند. این تاثیر بسیار بدی بر کل سئو سایت شما دارد. اگر می خواهید یک پاورقی سفارشی ایجاد کنید، این امکان پذیر نیست. ( FYI: یک پاورقی سفارشی  خوب در صورتی که از آن عاقلانه استفاده کنید دارای یک مزیت SEO عالی است).

از زمان به روزرسانی Google Penguin چنین پیوندهای رمزگذاری شده به عنوان پیوندهای هک شده مشاهده شده است.(سایت های قانونی مانند WPMU به دلیل این مجازات شدند.)

قالب های رایگان در مقابل قالب های پولی

اگر شما 50 دلار برای خریدن تم حق بیمه با کیفیت نداشته باشید، دریافت قالب رایگان قطعا راهی برای شروع است.

اما هنگامی که سایت شما شروع به حرکت می کند، به شدت به شما توصیه می کنم که از یک قالب پولی استفاده کنید.

اتمام: بهترین پولی وردپرس Themes Club

منبع : shoutmeloud.com

QR: تقابل قالب رایگان وردپرس (Free Theme) و قالب پولی وردپرس(Premium Theme)
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26329

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.