ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> گوگل با گیم اسنکس وارد می شود!

گوگل با گیم اسنکس وارد می شود!

12345
گوگل با گیم اسنکس وارد می شود!بازبینی توسط سیما امینی در 28-11-1398امتیاز: 5.0گوگل با گیم اسنکس وارد می شود!در ادامه اخبار مربوط به پروژه ی تازه آغاز شده ی گوگل با نام گی اسنکس را مشاهده خواهید کرد. این پروژه برای کاربران خاص گوگل که در زمینه ی ...

در ادامه اخبار مربوط به پروژه ی تازه آغاز شده ی گوگل با نام گی اسنکس را مشاهده خواهید کرد. این پروژه برای کاربران خاص گوگل که در زمینه ی سیستم و اینترنت نسبت به سایرین ضعیف تر هستند طراحی شده است.

بازی هایی با ساختار سبک و مبتنی بر HTML5 پروژه ی تازه آغاز شده ی گوگل است که برای کاربرانی که دارای سرعت اینترنت پایین یا دستگاه های ضعیف هستند انجام داده است.

ارتقای روز افزون دنیای تکنولوژی های دستگاه های مرتبط  باعث می شود تا همه ی آن ها بدون ترمز در جهت رشد ادامه دهند. همچنین با بهبود سرعت و افزایش پهنای باند و کاهش زمان تأخیر اینترنت در سال‌های گذشته، حتی دستگاه‌های مجهز به سخت‌افزار نه‌چندان قوی می‌توانند به‌لطف سرویس‌های استریم، بازی‌های باکیفیت را اجرا کنند. با تمام این تفاسیر دست آن هایی که اینترنت ضعیف یا دستگاه های قدیمی دارند از میدان این صنعت در حال رشد عقب می ماند.

گیم اسنکس (GameSnacks)، جدیدترین محصول پروژه‌ی Area 120 گوگل، جوابگوی نیاز این دسته از کاربران است. بازی‌های گیم‌اسنکس بسیار سبک و مبتنی‌بر HTML5 هستند و کاربران می‌توانند آن‌ها را ازطریق مرورگر تقریبا در هر دستگاهی اجرا کنند.

به بیان گوگل، بازی‌های گیم‌اسنکس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا حتی در شرایط اینترنت بسیار ضعیف با سرعت یک مگابیت‌برثانیه (سرعت متوسط 3G) تنها در چند ثانیه لود و روی دستگاه‌های دارای تنها یک گیگابایت رم هم به‌خوبی اجرا شوند. ازآنجاکه این بازی‌ها برمبنای HTML5 هستند، روی تمام گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها با هر سیستم‌عاملی اجرا می‌شوند.

بازی های گیم اسنکس گوگل کم حجم و سبک هستند و ساده و روان طراحی شده اند. برای مثال، می‌توان به بازی Jewelish Blitz اشاره کرد که شباهت زیادی به بازی کندی کراش دارد یا بازی مینیمال Tower Blocks.

هنوز گوگل صحبتی از چگونگی حمایتش از این پروژه سخنی به میان نیاورده است و هنوز مشخص نیست که آیا بازی های بیشتری به آن اضافه شود یا خیر. با توجه‌به پست وبلاگی گوگل در خصوص گیم‌اسنکس، اهالی مانتن‌ویو برای ساخت این بازی‌ها با شرکت اندونزیایی Gojek همکاری کرده‌اند و احتمال دارد در آینده، شاهد ادغام بازی‌های گیم‌اسنکس در اپلیکیشن‌ها باشیم. گوگل همچنین به امکان شخصی‌سازی این بازی‌ها برای استفاده در تبلیغات تعاملی اشاره کرده است.

QR: گوگل با گیم اسنکس وارد می شود!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27174

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.