ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> انواع محتوای همیشه سبز را بشناسید

انواع محتوای همیشه سبز را بشناسید

12345
انواع محتوای همیشه سبز را بشناسیدبازبینی توسط سیما امینی در 21-08-1398امتیاز: 5.0انواع محتوای همیشه سبز را بشناسیددر این مطلب به شما 5 نوع محتوا معرفی خواهیم کرد که با عنوان محتوای همیشه سبز شناخته می شوند. محتواهای همیشه سبز به محتواهایی گفته می شود که به ...

انواع محتوای همیشه سبز را بشناسید

در این مطلب به شما 5 نوع محتوا معرفی خواهیم کرد که با عنوان محتوای همیشه سبز شناخته می شوند. محتواهای همیشه سبز به محتواهایی گفته می شود که به صورت متداوم و همیشگی می توانند در وبسایت شما بازدید بگیرند و بازدید کنندگان آن محدود به بازه زمانی خاصی نمی شوند و اعتبار این محتواها طولانی مدت است.

پرسش گونه

اگر از پاسخ دادن به سوالات تکراری خسته شده اید یا فکر می کنید احتمال پرسیدن برخی سوالات از طرف مخاطبان زیاد است، ایجاد یک صفحه ی سوالات متداول در هنگام طراحی وب سایت ایده ی خوبی است. لیستی از سوالات متداول جمع آوری کنید و به آن ها پاسخ دهید. با پرسیده شدن سوالات جدید و تکراری صفحه را به روز رسانی کنید. این موضوع باعث ایجاد یک رابطه ی قوی تر با مخاطبان می شود و نمونه ای از یک محتوای همیشه سبز است.

لغت نامه

به عنوان یک متخصص در زمینه ی کاری خود، شما بر بسیاری از کلمات و اصطلاح های حوزه خود اشراف دارید، این در حالی است که مخاطبان شما در سطح شما اطلاعات ندارند. برای اینکه مخاطبان خود را با خودتان هم سطح کنید از فهرست واژگان یا واژه نامه استفاده نمایید. این باعث می شود که مخاطب حرف شما را بفهمد و بهتر با مقاله ی شما ارتباط برقرار کند.

تاریخ را ورق بزنید!

تاریخ همیشه در گذشته است و هیچ وقت تغییر نمی کند. اگر درباره ی موضوعات تاریخی می نویسید به احتمال زیاد شما بیش از چند مقاله در سایت خود دارید که متعلق به گذشته اند و پست های قدیمی محسوب می شوند. برای مثال شما می توانید مقالاتی درباره ی دوره ی انقلاب صنعتی یا درباره ی زندگی چند نفر از بزرگان گذشته با دقت محتوا تولید کرده باشید. اگر وبلاگ شما درباره ی این نوع موضوعات است، شما خوش شانس هستید. این وب سایت ها بسیار کمیاب هستند و برای افرادی که در حال جستجو و تحقیق می باشند، به عنوان منبعی همیشگی برای به دست آوردن اطلاعات محسوب می شوند.

بازبینی ها

چک لیست ها مانند لیست های دستورالعمل هستند، فقط با این تفاوت که پایان باز دارند. چک لیست ها معمولا دستورالعمل های دقیقی ارائه نمی دهند، بلکه یک دید کلی در مورد چگونگی انجام کارها به مخاطب می دهند. با این حال، چک لیست ها کاربردی هستند و همه آنها را دوست دارند، در واقع چک لیست ها باعث افزایش بهره وری و کارایی مطالب شما می شود. همه ی ما به انجام رساندن کارها و اتمام وظایف را دوست داریم. پس چرا محتوایی بر اساس این پروسه تولید نکنید؟

بهبود دهنده

بسیاری از محتواهای تولید شده درباره ی افزایش بهره وری و کارایی را می توان با هم مرتبط دانست. موضوع بهره وری و کارایی برای بسیاری از افراد جذاب است. چه کسی از افزایش بهره وری بدش می آید؟ محتوای بهره وری به شما اجازه می دهد قایق خود را به هر جهتی که می خواهید هدایت کنید. شما می توانید مطالبی را با موضوعاتی درباره ی اینکه چگونه کاری را در زمان کمتر یا کارهای بیشتری را در زمان معین انجام دهید، تولید نمایید. تجربه نشان داده است که این نوع مقالات بازخورد خوبی از طرف مخاطبان در بر خواهد داشت.

اگر در حال تولید چنین محتوایی برای سایت خود هستید، به کار خود ادامه دهید. محتوای همیشه سبز فضای مناسبی برای ایجاد لینک داخلی و افزایش ترافیک سایتتان است. محتوای همیشه سبز شما را به عنوان یک متخصص نشان می دهد و همین نیز باعث افزایش ترافیک سایتتان می شود.

QR: انواع محتوای همیشه سبز را بشناسید
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27043

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.