ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> افزایش ثبت دیدگاه چگونه به بیشتر شدن بازدیدکنندگان سایت شما منجر می شود؟

افزایش ثبت دیدگاه چگونه به بیشتر شدن بازدیدکنندگان سایت شما منجر می شود؟

12345
افزایش ثبت دیدگاه چگونه به بیشتر شدن بازدیدکنندگان سایت شما منجر می شود؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 17-06-1397امتیاز: 5.0افزایش ثبت دیدگاه چگونه به بیشتر شدن بازدیدکنندگان سایت شما منجر می شود؟موضوعات زیادی هست که برای یک سایت از دارای اهمیت زیادی هست. یکی از مهمترین آنها یعنی نوشته های وردپرس سایت است که بخش دیدگاه نوشته است که میزان بازدید ...

ثبت دیدگاه در وردپرس سایت

موضوعات زیادی هست که برای یک سایت از دارای اهمیت زیادی هست. یکی از مهمترین آنها یعنی نوشته های وردپرس سایت است که بخش دیدگاه نوشته است که میزان بازدید از نوشته گذاشته شده در سایت مشخص می شود. هر چقدر بتوانید نظرات و دیدگاه بیشتری به سایت خود جذب کنید میزان تجربه کاربری شما بالا می رود و برای سایت شما مفید خواهد بود.

در این مقاله به بررسی موضوعاتی می پردازیم که با رعایت آنها میتوانید میزان بازدید و دیدگاه خود را افزایش دهید. البته از لحاظ کارشناسان این تخصص راههای گوناگونی وجود دارد که ما سعی خواهیم کرد بهترین آن ها را به شما ارائه دهیم.

سرعت مطلوب سایت

از مهمترین موردی که به جذب کاربر برای سایتتان منجر می شود سرعت خوب بارگذاری سایت می باشد که منجر به این می شود که کاربران برای مطالعه و بازدید از صحه بیشتر ترغیب شوند. به همین خاطر از سرعت میتواند تضمینی برای افزایش کاربران و به دنبال آن افزایش دیدگاه مطالب سایت باشد.

ثبت دیدگاه و اسپم

جلوگیری از ثبت دیدگاه های اسپم

در بیشتر مواقع دیدگاه های ثبت شده کاربران در سایت ها دارای بازخورد مربوط به آن مطلب نیست و یا جنبه ی تبلیغاتی دارند. برای جلوگیری از ثبت همانند نظرات اسپم باید کپچا را به سایت خود اضافه کنیم. استفاده از کپچا کاربرد مورد علاقه هیچ کس نیست ولی از ضرورت های ثبت نظر در سایت به شما می باشد.

اطلاع از ثبت نظرات و دیدگاه های بازدیدکنندگان

کاربران و مخاطبان سایت خیلی کم در یادشان می ماند که درباره چه موضوعی و در کدام  سایت نظر خود را ثبت کرده اند. برای دعوت مخاطب به سایت باید در مراحل مختلف که یک دیدگاه سپری می کند او در جریان باشد برای مثال:

  • اطلاع به مخاطب بعد از ثبت دیدگاه:

به مخاطب گزارش دهیم که نظر شما در سایت ثبت و گذاشته شده است. اطلاع به مخاطب از پاسخ به دیدگاهش در سایت: در صورتی که کاربر ما در دیدگاه خود سوالی را بیان کرده است بعد از پاسخ دادن به سوال وی به او گزارش دهیم تا پیام ارسالی را مطالع کند.

  • گزارش به مخاطب از پاسخ کاربران دیگر به سوال ثبت شده وی در دیدگاه:

امکان دارد دیگر کابران به دیدگاه کاربری پاسخی دهند یا از وی سوالی پرسیده باشند اطلاع رسانی به وی در این خصوص مجربه این می شود که به سایت مراجعه کرده و نظر خود را بار دیگر ثبت کند.

ثبت دیدگاه افزایش ترافیک

به نمایش گذاشتن نظرات و دیدگاه های کاربران به شیوه های مختلف در سایت

شما می توانید دیدگاه ها را به راه های مختلف در معرض نمایش کاربرهای خود قرار دهید:

تشویق مخاطبان وفادار به ارائه نظر پیرامون مطالب وب سایت با درج نظرات آنها به عنوان وفادار ترین مخاطبان می توان موجب افزایش رقابت در ارسال دیدگاه در بین مخاطبان جهت قرار گرفتن در این قسمت از وب سایت شما باشد.

  • نمایش نظرات ثبت شده اخیر:

در حالت معمولی مخاطب برای اندن نظراتی که اخیرا در مورد نوشته گذاشته شده در سایت می بایستی به صفحات بعدی برود. اما با فعال کردن نمایش نظرات ثبت شده اخیر می توانید این قابلیت رو به مخاطبان خود بدهید تا به آسانی نظراتی که طی روز های اخیر در سایت شما قرار داده شده را ببیند.

منبع: backlink.ir

QR: افزایش ثبت دیدگاه چگونه به بیشتر شدن بازدیدکنندگان سایت شما منجر می شود؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26392

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.