ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> پیدا کردن قالب وردپرس در سایت وردپرسی

پیدا کردن قالب وردپرس در سایت وردپرسی

12345
پیدا کردن قالب وردپرس در سایت وردپرسیبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 09-08-1397امتیاز: 5.0پیدا کردن قالب وردپرس در سایت وردپرسی حتما برای خیلی از افراد پیش آمده که لدانید سایت های که در موتورهای جستجو قرار دارند از چه قالبی استفاده می کنند.حتما هم شما برای داشتن یک سایت محبوب ...

پیدا کردن قالب وردپرس حتما برای خیلی از افراد پیش آمده که لدانید سایت های که در موتورهای جستجو قرار دارند از چه قالبی استفاده می کنند.حتما هم شما برای داشتن یک سایت محبوب از سایت هایی با قالب های مورد نظرتان الگو میگیرید که از آنها یکی را برای سایت خود انتخاب می نمایید که این انتخاب بسیار مهم می باشد.

پیدا کردن قالب وردپرس به وسیله سایت IsItWP

یکی از راحت ترین راه ها برای پیدا نمودن قالب مورد نظرتان می باشد، یک ابزار آنلاین می باشد که مشخصات و اطلاعات سایت وردپرسی را مانند مشخصات قالب و افزونه های استفاده شده در سایت را نشان می دهد.

حال به سایت www.isitwp.com بروید و و نام سایت مورد نظر خود را بنویسید و روی LOOK UP کلیک نمایید.

پیدا کردن قالب وردپرس

بعد از آن اطلاعات سات را می توانید مشاهده کنید. در مرحله اول مشخص می شود که سایت از وردپرس استفاده کرده است یا خیر، بعد از آن نتایج با جزئیات بیشتر آن در مورد قالب و افزونه های  بکار رفته در سایت وردپرسی را برای شما به نمایش می گذارد.

پیدا کردن قالب سایت وردپرس

جستجو و پیدا کردن قالب به وسیله سایت به طور دستی

بعضی مواقع مدیران سایت نام قالب را تغییر می دهند که در نهایت روش بالا کارایی ندارد. ولی با روش زیر این امکان برایتان فراهم می شود.

در مرورگر خود وارد سایت مورد نظر خود شوید و روی صفحه کلید راست نمایید و بر روی View Page Source کلیک نمایید. سپس در صفحه جدیدی که باز شد ctrl+f را انجام دهید و چیزی  مانند کد زیر را نوشته و آن جستجو کنید.

پیدا کردن قالب سایت

در قسمت کد بالا فایل style.css را میبینید این فایل در همه قالب های وردپرسی وجود دارد که درون آن اطلاعات کامل قالب مانند نام قالب، نویسنده قالب، آدرس نویسنده و نسخه قالب همگی در آن می باشد. روی فایل style.css کلیک نمایید و  همه اطلاعات قالب بکار رفته در سایت وردپرسی را می توانید مشاهده کنید.

 قالب سایت

منبع: سزار

QR: پیدا کردن قالب وردپرس در سایت وردپرسی
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26742

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.