ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانیم خطای صفحه سفید در وردپرس رفع نماییم؟

چگونه می توانیم خطای صفحه سفید در وردپرس رفع نماییم؟

12345
چگونه می توانیم خطای صفحه سفید در وردپرس رفع نماییم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 05-08-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانیم خطای صفحه سفید در وردپرس رفع نماییم؟رفع خطای صفحه سفید وردپرس اگر وردپرس و کار با آن آشنا باشید٬ حتما با صفحه سفید(صفحه مرگ وردپرس) مواجه شده اید. این خطا بسیار اذیت کننده است که زمان ...

رفع خطای صفحه سفید در وردپرس

رفع خطای صفحه سفید وردپرس

اگر وردپرس و کار با آن آشنا باشید٬ حتما با صفحه سفید(صفحه مرگ وردپرس) مواجه شده اید. این خطا بسیار اذیت کننده است که زمان وارد شدن به سایت فقط یک صفحه سفید میبینید. اما بعضی وقت ها فقط یک قسمت خاصی از سایت وردپرسی شما دچار خطر از بین رفتن یا مرگ می شود. قسمت پیشخوان وردپرس یا تنها یک صفحه از سایت با این خطا مواجه می شود.

به چه دلیلی خطای صفحه سفید وردپرس نمایش داده می شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که مهمترین آنها این است که از میزان محدودیت حافظه پیش فرض وردپرس باشد و یا به دلیل به وجو آمدن مشکل در یکی از افزونه ها یا در کدهای قالب و یا در بعضی مواقع مشکل از سمت هاستینگ یا میزبانی وب هم می تواند باشد.

راه های رفع خطای صفحه سفید وردپرس

میزان محدودیت حافظه را افزایش دهید

اولین راه تست میزان محدودیت حافظه پیش فرض php وردپرس سایت شما می باشد، وارد پنل کاربری هاست خود شوید و فایل wp-config را ویراش نمایید، کد زیر را بیابید و  مقدار محدودیت حافظه را افزایش بدهید.

صفحه سفید وردپرس

غیر فعال نمودن افزونه ها

اگر به خاطر مواجه شدن با خطا نمی توانید وارد قسمت پیشخوان وردپرس خود بشوید وارد پنل کاربری هاست شوید و در پوشه wp-content/plugins نام پوشه plugins راتغییر دهید و دوباره سایت را مورد بررسی قرار دهید و ببینید خطا رفع شده است یا خیر. اگر سایت اجرا شد به قسمت پوشه افزونه ها در پیشخوان وردپرس بروید و تک به تک افزونه ها را فعال نمایید و افزونه ای که منجر به وجود آمدن خطا شده است را بیابید و آن را بررسی نمایید.

قالب را با قالب پیش فرض جایگزین کنید

اگر با غیر فعال نمودن افزونه های وردپرس خطا حل نشد ، به احتمال فراوان اشکال از قالب شما است، برای شروع اول از قالب خود یک نسخه پشتیبانی  بگیرید و بعد قالب را از پنل کاربری هاست خود حذف نمایید، سپس وردپرس به صورت اتوماتیک قالب پیش فرض وردپرس را به جای قالب قبلی می گذارد.

همینطور به phpmyadmin بروید و دیتابیس خود را انتخاب نمایید و جدول wp_options را کلیک کنید و مقدارهای جداول template،  styleshee را به نام قالب پیش فرض وردپرس (به طور مثال twentyeleven ) تغییر بدهید. بدین ترتیب باز اگر مشکل خطا رفع نشد به احتمال زیاد ایراد از فایل functions.php قالب میتواند باشد، فایل را بررسی نمایید و در پایین در صورت بودن فضای اضافی آن را حذف کنید یا امکان دارد یک تابع اشتباه در فایل استفاده کرده باشید آن را پیدا کرده و مشکل را حل نمایید.

دیگر راه حل های موجود برای حل مشکل صفحه سفید وردپرس

بدین ترتیب باز هم اگر با رانجام راه های بالا دوباره با مشکل روبرو شدید وردپرس را دوباره آپلود نمایید و فایل های وردپرس  موجود را با فایل های قبلی وردپرس جاگزین کنید. امکان دارد یکی از فایل های وردپرس با مشکل روبرو شده باشد و این عمل باعث حل مشکل و خطا صفحه سفید در سایت شما منجر شود.

همینطور خواهید توانست حالت پیدا کردن خطا یا اشکال زدایی خطا را در وردپرس فعال کنید، دلیل به وجود آمدن خطا را فهمیده و آن را برطرف کنید. برای انجام این عمل کد زیر را به فایل wp-config اضافه نمایید:

صفحه سفید وردپرس سایت

سپس بعد از اضافه نمودن کد، پیامی در سایت به شما نشان داده خواهد شد که باعث می شود تا بتوانید دلیل را پیدا کرده و ان را برطرف نمایید.

گاهی مواقع فقط صفحه‌ی اول سایت شما این خطا را نمایش می دهد و قسمت های دیگر سایت و قسمت پنل مدیریت وردپرس نشان داده می شود. بدین ترتیب٬ اشکال از افزونه cache سایت شما خواهد بود و باید کش سایت خود را را خالی نمایید.

کد زیر را به فایل wp-config قالب خود اضافه نمایید.

صفحه سفید وردپرس سایت و رفع آن

در این مرحله مشکل و خطای سایتتان برطرف شده و سایت شما به نحو صحیح نشان داده خواهد شد.

منبع: سزار

QR: چگونه می توانیم خطای صفحه سفید در وردپرس رفع نماییم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26717

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.