ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانیم با ابزارهای مختلف در وردپرس فایل htaccess. را ویرایش کنیم

چگونه می توانیم با ابزارهای مختلف در وردپرس فایل htaccess. را ویرایش کنیم

12345
چگونه می توانیم با ابزارهای مختلف در وردپرس فایل htaccess. را ویرایش کنیمبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 03-06-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانیم با ابزارهای مختلف در وردپرس فایل htaccess. را ویرایش کنیمدر اینجا من یک آموزش سریع در مورد چگونگی ویرایش فایل وردپرس htaccess. خود را به اشتراک می گذارم .روش های بسیاری وجود دارد که می توانید آنها را دنبال ...

در اینجا من یک آموزش سریع در مورد چگونگی ویرایش فایل وردپرس htaccess. خود را به اشتراک می گذارم .روش های بسیاری وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید، و در اینجا به سه نفر از آنها نگاه خواهیم کرد:

1-از cPanel

2-از داشبورد وردپرس

3- استفاده از یک سرویس گیرنده FTP رومیزی(FTP client)

علاوه بر این، هنگامی که پیوند های وردپرس خود را ویرایش می کنید، شما باید فایل htaccess. خود را به روز کنید. اگر شما یک کاربر وردپرس که خود میزبان هستید، باید در مورد فایل htaccess. و نحوه ویرایش آن بدانید.

1-نحوه ویرایش فایل وردپرس htaccess. با استفاده از cPanel:

بسیاری از شرکت‌های مجری وب cPanel ارائه می دهند که افراد غیر فنی می توانند با استفاده از آن فایل htaccess را بازیابی و ویرایش کنند.

cPanel به ویژه برای افراد غیر فنی که نیاز به اضافه کردن یا ویرایش برخی از کد ها دارند مفید است. آنها می توانند این کار را با استفاده از این ویرایشگر آنلاین انجام دهند.

ابتدا وارد cPanel خود شوید. بر روی “File Manager” در قسمت “Files” کلیک کنید.

ویرایش وردپرس

بسته به دایرکتوری نصب وردپرس شما htaccess. را در ریشه نصب WP خود پیدا خواهید کرد. اگر این را نمیبینید، به یادداشتهای ایجاد شده  htaccess. وردپرس مراجعه کنید تا یکی را اضافه کنید.

فایل htaccess. را انتخاب کرده و روی “ویرایش” کلیک کنید . این ویرایشگر را در یک برگه جدید باز می کند و شما می توانید از آنجا تغییرات ایجاد کنید.

ویرایش وردپرس htaccess.

تغییرات را انجام دهید و فایل را ذخیره کنید.

2-ویرایش htaccess. از داشبورد وردپرس:

بسیاری از افزونه های وردپرس وجود دارند که این ویژگی را برای ویرایش فایل htaccess. خود از داشبورد WP ارائه می دهند. اگر از پلاگین Yoast از سئو استفاده می کنید ، می توانید از سئو توسط Yoast> Edit Files استفاده کنید.

نحوه ویرایش وردپرس htaccess.

3-در حال ویرایش فایل htaccess. با استفاده از سرویس گیرنده FTP:

این روش مورد علاقه من است زیرا من دوست دارم چیزهایی را روی دسکتاپ انجام دهم و به همین دلیل مشتریان FTP به شما کنترل بیشتری میدهند.

به سادگی با هر مشتری FTP رایگان مانند FileZilla و وارد حساب کاربری میزبانی FTP خود شوید. به ریشه نصب خود بروید. شما باید فعال کردن نمایش موارد مخفی را برای دیدن فایلhtaccess. فعال کنید.

در اینجا این است که چگونه می توانید آن را فعال کنید:

گزینه های منو FileZilla> انتخاب سرور> نیروی نمایش فایل های مخفی

اکنون به پوشه ریشه دامنه خود بروید. فایلhtaccess. شما در ریشه پوشه قرار خواهد گرفت.

فایل htaccess. خود را دانلود کنید و شروع به ویرایش کنید

اطمینان حاصل کنید که پشتیبان از فایل htaccess. خود را قبل از شروع ویرایش آن تهیه کنید. شما می توانید از ویرایشگر متنی پیشفرض OS خود برای ویرایش فایل استفاده کنید و بعد از ویرایش آن، به سادگی دوباره آن را آپلود کنید.

اطمینان حاصل کنید که اجازه فایل htaccess. شما 644 و نه 777 است.

منبع: shoutmeloud.com

QR: چگونه می توانیم با ابزارهای مختلف در وردپرس فایل htaccess. را ویرایش کنیم
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26318

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.