ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانیم خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس را رفع کینم؟

چگونه می توانیم خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس را رفع کینم؟

12345
چگونه می توانیم خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس را رفع کینم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 02-08-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانیم خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس را رفع کینم؟رفع خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس بعضی از مواقع زمانی که در وردپرس نوشته ای را زمان بندی مینمایید که در زمان مشخصی انتشار یابد، به دلیلی ...

رفع خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس

رفع خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس

بعضی از مواقع زمانی که در وردپرس نوشته ای را زمان بندی مینمایید که در زمان مشخصی انتشار یابد، به دلیلی یک‌سری از نوشته ها منتشر نمی شود و با خطای Missed Schedule Post روبه رو می شوید.

چه دلیلی در رخ دادن خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس وجود دارد؟

در ابتدا باید علت این خطا را پیدا کنید. دلایل متعددی وجود دارد که باعث روی دادن خطای زمان بندی از دست رفته می شوند:

کاهش یافتن حجم ترافیک سایت

اگر صفحه وب شما به درستی بارگیری نمی شود، به طور خودکار ترافیک سایت شما کاهش می یابد. هنگامی که سایت شما ترافیک کمتری پیدا می کند، کرون جاب انجام نمی شود. ( کرون جاب یا Cron Jobs قابلیتی در سیستم های لینوکسی می باشد که وظیفه ی اجرای عملیاتی خاص در زمانبندی خاصی را به صورت کاملا اوتوماتیک بر عهده دارد). اگر کار cron نتواند کار برنامه را به درستی انجام دهد، احتمال رخ دادن خطای زمان بندی از دست رفته افزایش می یابد.

بارگذاری نشدن WP-CRON

در وردپرس، Cron Job آدرس های برنامه را مدیریت می کند. زمانی که برنامه ای برای یک نوشته در وردپرس را تنظیم می کنید، Cron Job این نوشته را در یک زمان مشخص برنامه ریزی شده توسط شما تنظیم می کند. این کار Cron هر زمانی که یک صفحه درخواست می شود، هر بار شروع می شود و توسط wp-cron کنترل می شود.

در بعضی مواقع Cron Job این نوشته را در زمان برنامه ریزی شده منتشر نمی کند، زیرا خطاهای اسکریپت در وردپرس شما وجود دارد. خطای اسکریپت وردپرس باعث رخ دادن خطا میشود.

رفع خطای Missed Schedule Post در وردپرس

دو راه برای رفع خطا موجود است، در صورت دلخواه یک روش را دنبال و مشکل را برطرف کنید.

نصب افزونه WP Missed Schedule Posts در وردپرس

ارین راه میتوانید با نصب افزونه WP Missed Schedule Posts خطای موجود را برطرف نمایید. پس از فعال سازی این افزونه، تمامی پستهای زمانبندی شده هر 15 دقیقه بررسی شده و 20 نوشته در یک زمان انتشار خواهد یافت.

راه اندازی CRON Jobs

در این راه با پیکربندی تنظیمات CRON Jobs میتوان این خطا را برطرف کرد. در مرحله اول wp-cron.php پیش فرض را غیرفعال کنید. وارد پنل کاربری هاست خود شوید، سپس به مسیر file manager/ public-html/ wp-config.php بروید. و کد define(‘DISABLE_WP_CRON’, true); را مانند تصویر زیر پس از کدهای دیتابیس جایگذاری و ذخیره کنید.

رفع خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس

در محله بعدی دوباره یک CRON Jobs جدید راه اندازی کنید، در هاست آیکون CRON Jobs را یافته و کلیک نمایید.

رفع خطای زمان بندی از دست رفته در سایت

در پنجره جدید در فیلد Common Settings گزینه Every six hours را از لیست کشویی انتخاب کرده و روی دکمه Add New Cron Job کلیک نمایید. اکنون Cron Job جدید در سایت وردپرسی شما فعال شده و باعث برطرف شدن خطای Missed Schedule Post می شود.

رفع خطای زمان بندی از دست رفته

با یکی از این دو راه میتوانید مشکل خطا را حل کنید.

منبع: سزار

QR: چگونه می توانیم خطای زمان بندی از دست رفته در وردپرس را رفع کینم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26699

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.