ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانیم ویدئوی خود را در نوشته های وردپرس در وسط قرار دهیم؟

چگونه می توانیم ویدئوی خود را در نوشته های وردپرس در وسط قرار دهیم؟

12345
چگونه می توانیم ویدئوی خود را در نوشته های وردپرس در وسط قرار دهیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 26-07-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانیم ویدئوی خود را در نوشته های وردپرس در وسط قرار دهیم؟قرار دادن ویدیو در وسط نوشته های وردپرس آیا می خواهید ویدیو را دروسط نوشته های وردپرس قرار بدهید؟ درحالت پیش فرض، اگر عرض ویدئو شما کمتر از منطقه نوشته ...

قرار دادن ویدیو در وسط نوشته های وردپرس

قرار دادن ویدیو در وسط نوشته های وردپرس

آیا می خواهید ویدیو را دروسط نوشته های وردپرس قرار بدهید؟ درحالت پیش فرض، اگر عرض ویدئو شما کمتر از منطقه نوشته شما باشد، بعد از آن وردپرس به طور اتوماتیک آن را به سمت چپ انتقال می دهد و سمت چپ اضافی سفید را در سمت راست قرار خواهد داد.

در حالت پیش فرض هنگامی که یک ویدیو را در وردپرس قرار دهید، به طور اتوماتیک آن ویدئو در سمت راست ترازبندی و به نمایش گذاشته خواهد شد. به طور کلی بهتر است ویدیوها به طور مستقیم در وردپرس آپلود نشوند. به این ترتیب، بگذارید ببینیم چگونه می توانید ویدیو را در وردپرس به هم متصل کنید یا آن را گسترده تر کنید تا در محتوای شما خوب به نظر برسد.

نحوه ترازبندی ویدیو دروسط نوشته های وردپرس

اگر می خواهید ویدئوی خود را درعرض منطقه محتویات خود پر کنید، بهترین راه این کار این است که به جای استفاده از قرار دادن کد فیلم ، یک ویدیو YouTube یا Vimeo را مستقیما در ویرایشگر پست اضافه کنید. به سادگی با وارد کردن URL، وردپرس به طور خودکار سعی می کند ویدیو را متناسب با ناحیه محتوا شما نمایش دهد.

ویدیو در وسط نوشته ها

با این حال گاهی وقت ها به دلیل یک یا چند مورد ممکن است لازم باشد از کد برای نمایش فیلم های خود استفاده کنید. در این مورد، شما باید تعدادی HTML ساده را در اطراف کد ویدیو اضافه کنید.

برای این عمل، در نوشته یا برگه خود روی تب متن رفته و کد زیر را در کنار کد فیلم قرار دهید.

ویدیو در وسط نوشته ها وردپرس

حال تغییرات خود را ذخیره کنید و پیش نمایش نوشته یا صفحه را مشاهده کنید.  مشاهده میکنید ویدیوی شما به صورت منظم در مرکز ناحیه محتوا شما قرار گرفته است.

همچنین میتوانید عرض ویدئو خود را به صورت دستی افزایش دهید تا متناسب با ناحیه محتوا باشد. تنها با تغییر و یا افزودن پارامتر width در کد ویدئو  این عمل امکان پذیر است.

ویدیو در وسط نوشته ها وردپرس سایت

اگر ویدیو را به طور مستقیم در وردپرس آپلود کنید، می توانید با استفاده از شورتکد ویدیو عرض آن را افزایش دهید. پس از قرار دادن ویدیو خود با استفاده از رسانه آپلود پیش فرض وردپرس، در بخش ویرایشگر روی تب “متن” کلیک کیند و پارامتر width را در شورتکد ویدئو افزایش دهید.

ویدیو در وسط نوشته ها وردپرس سایت

منبع: سزار

QR: چگونه می توانیم ویدئوی خود را در نوشته های وردپرس در وسط قرار دهیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26658

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.