ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم به طور فوری بین حساب های کاربری در وردپرس را سوئیچ کنیم؟

چگونه میتوانیم به طور فوری بین حساب های کاربری در وردپرس را سوئیچ کنیم؟

12345
چگونه میتوانیم به طور فوری بین حساب های کاربری در وردپرس را سوئیچ کنیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 18-07-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم به طور فوری بین حساب های کاربری در وردپرس را سوئیچ کنیم؟برخی اوقات هنگام آزمایش خصوصیات جدید در سایت خود، امکان دارد لازم باشد که بین حساب های کاربری با دسترسی های مختلف، به عقب و جلو بروید. در آن هنگام ...

سوئیچ بین حساب های کاربری در وردپرس

برخی اوقات هنگام آزمایش خصوصیات جدید در سایت خود، امکان دارد لازم باشد که بین حساب های کاربری با دسترسی های مختلف، به عقب و جلو بروید. در آن هنگام شما خواهید توانست به صورت دستی لاگ اوت(خروج) و لاگین(ورود) کنید که مطمناً استفاده کار‌آمد از زمان شما نیست.

در این نوشته می آموزیم چگونه فورا بین حساب های کاربری در وردپرس سوئیچ کنید.

چرا و چگونه باید حساب کاربر را تغییر بدهیم؟

به طور معمول، وردپرس به شما اجازه خواهد داد تا کاربران و نویسندگان جدید خود را به سایت خود اضافه کنید. هر کاربر در سایت شما یک وظیفه برعهده دارد که به آنها اجازه مجوز می دهد تا وظایف مختلف را در سایت شما انجام دهند.

همینطور قادر خواهید بود به کاربران مجوز دهید تا در وب سایت شما ثبت نام کنند و از طریق  Settings » General یک وظیفه پیش فرض برای همه کاربران جدید ایجاد کنید.

حساب کاربری و سوئیچ آنها

شما به عنوان صاحب سایت، به طور خودکار نقش کاربر مدیر در وب سایت را در اختیار دارید. این به شما کنترل کامل از جمله توانایی مدیریت تمام حساب های کاربری را می دهد. هنگام آزمایش ویژگی های جدید در وب سایت شما ممکن است نیاز باشد که ببیند چگونه کاربرها با نقش ها و مجوز های مختلف ویژگی ها را آن ها مشاهده می کنند. به خصوص هنگامی که شما در حال استفاده از یک وب سایت عضویت یا یک فروشگاه آنلاین هستید بسیار مهم است.

روش دستی برای انجام این کار این است که فقط با استفاده از لاگین برای هر حساب کاربری وارد شوید و این ویژگی ها را آزمایش کنید. در این صورت، این کار وقت زیادی را از شما می گیرد. آیا بهتر نیست اگر بتوانید بلافاصله به هر حساب کاربری سوییچ کنید و بعد از انجام آزمایشات، دوباره برگردید؟ بیایید نگاهی به نحوه سوییچ کردن بین حساب های کاربری بدون وارد شدن با گذر واژه بیاندازیم.

با استفاده از یک افزونه فورا بین حساب های کاربری خود سوییچ کنید

ابتدا باید پلاگین User Switching را نصب و فعال کنید. اگر نحوه نصب پلاگین را نمیدانید فیلم آموزش 3روش نصب افزونه در وردپرس را مشاهده کنید پس از فعال شدن، شما باید به صفحه کاربران در پیشخوان وردپرس خود بروید. در این صفحه، یک لینک «Switch to» در کنار هر حساب کاربری مشاهده خواهید کرد.

حساب کاربری و سوئیچ آنها در وردپرس

سوییچ کاربر فقط برای کاربران مدیر در دسترس است. هنگامی که شما به یک حساب کاربری جدید سوییچ کرده اید، می توانید وب سایت خود را به عنوان آن کاربر تست کنید.

حساب کاربری و سوئیچ آنها در وردپرس با افزونه ها

زمانی که کارتان به اتمام رسید، می توانید با کلیک بر روی اعلان نشان داده شده  روی صفحه، به حساب کاربری خود برگردید.

منبع: سزار

QR: چگونه میتوانیم به طور فوری بین حساب های کاربری در وردپرس را سوئیچ کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26596

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.