ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم با استفاده از افزونه ها در وردپرس از ایمیل های نظرات خروجی بگیریم؟

چگونه میتوانیم با استفاده از افزونه ها در وردپرس از ایمیل های نظرات خروجی بگیریم؟

12345
چگونه میتوانیم با استفاده از افزونه ها در وردپرس از ایمیل های نظرات خروجی بگیریم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 03-07-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم با استفاده از افزونه ها در وردپرس از ایمیل های نظرات خروجی بگیریم؟آیا تاکنون برای گرفتن خروجی گرفتن از لیست ایمیل نظرات در وردپرس فکر کرده اید؟ آیا اطلاع دارید که ایمیل های نظرات در سایت شما گاهی به چه مقدار می ...

خروجی گرفتن از ایمیل ها در وردپرس سایت

آیا تاکنون برای گرفتن خروجی گرفتن از لیست ایمیل نظرات در وردپرس فکر کرده اید؟ آیا اطلاع دارید که ایمیل های نظرات در سایت شما گاهی به چه مقدار می توانند ارزشمند باشند؟ اگر علافه مند هستید که با چند کلیک ساده لیست ایمیل کل افراد نظردهنده به همراه نام و نام خانوادگی شان را در یک فایل متنی ذخیره کنید نوشته ما را مطالعه کنید.

امکان دارد بخواهید خبر مهمی را به تمام اعضای سایت خود و یا افرادی که صرفا روزی در سایت شما دیدگاهی ارسال کرده اند به آنها خبر مهم خود را ارسال کنید، به سادگی خواهید توانست لیست ایمیل همه کسانی که در سایتتان نظر داده اند را به همراه مشخصات آنها(نام – ایمیل – آدرس وبسایت) دریافت کنید و خبر خود را به آنها ارسال کنید اما به چه روشی ایمیل ها را استخراج کنیم؟

استفاده ازافرونه Commenter Emails برای خروجی گرفتن از ایمیل نظرات

با افرونه commenter emails به سادگی خواهید توانست ایمیل نظرات در وردپرس را استخراج کنید. با نصب این افزونه گزینه ای با نام commenter emails به منو دیدگاه های شما در وردپرس اضافه خواهد شد که با کلیک بر روی آن طبق تصویر زیر لیست در آغاز صفحه تعداد همه ایمیل های تایید شده نظرات با آدرس ایمیل همه افرادی که در سایت شما دیدگاه ارسال کردند را همراه با name – url خواهید دید.

ایمیل ها و ذخیره سازی کل آن

درپایین صفحه گزینه ای هست با نام Download که با کلیک روی آن خواهید توانست لیست ایمیل ها را در یک فایل با فرمت CSV داشته باشید. در ضمن اگر علاقه داشتید آدرس سایت نظردهندگان هم به لیست شما اضافه شود تیک گزینه Include commenter website را بزنید(این گزینه کنار دکمه دانلود قرار دارد).

فرمت CSV برای اکسل می باشد اما اگر خواستید لیست ایمیل ها را در فایل txt ذخیره کنید میتوانید این فایل را با notepad بازکنید و با فرمت txt ذخیره کنید.

منبع: سزار

QR: چگونه میتوانیم با استفاده از افزونه ها در وردپرس از ایمیل های نظرات خروجی بگیریم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26491

دیدگاه‌های کاربران یک نظر

  1. سلام
    ممنون از سایت خوبتون

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.