ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> بزرگترین مارکت تخصصی گرافیک، ویدیو و افکت های صوتی در ایران

بزرگترین مارکت تخصصی گرافیک، ویدیو و افکت های صوتی در ایران

بزرگترین مارکت تخصصی گرافیک، ویدیو و افکت های صوتی در ایران

مجموعه میهن طرح بعنوان اولین و بزرگترین مارکت تخصصی گرافیک در ایران، فعالیت خود را از سال 1389 در وب فارسی آغاز کرد و عمده فعالیت این مجموعه تمرکز بر فروش آنلاین و فیزیکی طرح های لایه باز گرافیکی از جمله طرح بنر، طرح های لایه باز ملی و مذهبی، تراکت، بروشور، کاتالوگ، پوستر، کارت ویزیت و… قرار داشت تا اینکه از سال 1395 با راه اندازی یک مارکت حرفه ای گرافیک و با پلتفرم market place ایده گرفته از نمونه های موفق جهانی با تمرکز بر فروش آنلاین انواع طرح های گرافیکی به صورت جدی وارد مارکت تخصصی گرافیک در وب شد.

خرید طرح های لایه باز گرافیکی، طرح های لایه باز وکتور و تصاویر استوک در مارکت میهن طرح آسان تر از همیشه برای طراحان گرافیک و عموم کاربران فراهم شده است. امکان فروش تضمینی طرح های طراحان گرافیک در سراسر ایران در مارکت گرافیکی میهن طرح نیز فراهم میباشد که با استفاده از قابلیت مارکت پلیس میهن طرح هر طراح حرفه ای پس از تایید توسط تیم مدیریت میتواند آغاز به فروش محصولات خود کند. بنابر این خرید و فروش محصولات گرافیکی و طرح های گرافیکی در مارکت میهن طرح برای طراحان حرفه ای فراهم خواهد بود.

از سال 1397 مجموعه میهن طرح به منظور گسترش محدوده کاری اقدام به راه اندازه 2 مارکت تخصصی جدید دیگر در زمینه “ویدیو” به منظور فروش طرح های لایه باز ویدیویی تحت عنوان “ویدیو فریم” و مارکت تخصصی “فایل های صوتی” به منظور فروش طرح های لایه باز و افکت های صوتی تحت عنوان “آئودیو افکت” کرد که استقبال بسیار فراوانی رو به رو شدند.

ویدیو فریم فروشگاه بزرگ و تخصصی محصولات تصویری شرکت میهن طرح است که طراحان موشن گرافیک، تدوینگران فیلم و مستند، کانون های ساخت تیزر تبلیغاتی، گروه های ساخت موزیک ویدیو و همچنین تهیه کنندگان فیلم و سریال های تلویزیونی میتوانند محصولات خود را خریداری و دانلود نمایند. در سایت ویدیو فریم میتوانید به هزاران محصول آماده و لایه باز مثل پروژه های افترافکت، پروژه های پریمیر، تیزرهای تبلیغاتی و پروژه های موشن گرافیک، فوتیج، راش و تصاویر ویدیویی خام ایرانی و تبلیغاتی و انواع پلاگین دسترسی کامل داشته باشید.

آئودیو افکت فروشگاه بزرگ و تخصصی محصولات صدا و افکت های صوتی شرکت میهن طرح که طراحان ساخت تیزرهای تبلیغاتی، تدوینگران، آهنگسازان میتوانند محصولات مورد نظر را خریداری و دانلود نمایند. در سایت آئودیو افکت میتوانید به هزاران محصول آماده مثل موزیک های متن فیلم، موزیک تیزر و لوگو، انواع صدا و افکت های صوتی دسترسی کامل داشته باشید.

بدون شک شرکت میهن طرح با مجموعه عظیم از سه سایت بزرگ گرافیکی، ویدیویی و فایل های صوتی با بیش از ده ها هزار طرح آماده و لایه باز پرچم دار عظیم ترین مجموعه آنلاین خرید و فروش محصولات گرافیکی، ویدیویی و صوتی در کشور میباشد.

mihantarh.com