ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> اخبار سزار >> وردپرس و چگونگی ایجاد یک تقویم سردبیری برای وبلاگ

وردپرس و چگونگی ایجاد یک تقویم سردبیری برای وبلاگ

12345
وردپرس و چگونگی ایجاد یک تقویم سردبیری برای وبلاگبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 18-05-1397امتیاز: 5.0وردپرس و چگونگی ایجاد یک تقویم سردبیری برای وبلاگیکی از بهترین روش‌ها برای نگه داری ترافیک برای قدیمی‌ترین و اولین پست‌ها این است که آن‌ها را وادار به جستجوی موتور جستجو کنید، در دراز مدت تنها موتورهای جستجو ...

یکی از بهترین روش‌ها برای نگه داری ترافیک برای قدیمی‌ترین و اولین پست‌ها این است که آن‌ها را وادار به جستجوی موتور جستجو کنید، در دراز مدت تنها موتورهای جستجو می‌توانند به شما کمک کنند که از پست‌های قدیمی عبور کنید. در این مقاله، چند نکته برای نوشتن مقاله‌های بهینه‌سازی(سئو) در موتورهای جستجو به اشتراک می‌گذارم.

وبلاگ های چندگانه را مدیریت می‌کنم و چندین نویسنده در روز و شب مشغول کار هستند تا این سایت‌ها را با محتوای تازه و با کیفیت بالا نگه داریم. اما گاهی اوقات کیفیت می‌تواند کاهش یابد(که معمولا به علت عدم دانش اتفاق می‌افتد).

هر پست وبلاگ مانند یک صفحه وب در رتبه‌بندی موتور جستجو موثر است و شما می‌توانید هر پست را با کلمات کلیدی مخصوص برای موتورهای جستجو بهینه کنید. هنگام نوشتن مقالات سئو چندین چیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید. هر زمانی که  یک نویسنده جدید را استخدام می‌کنم تا بر روی یکی از وبلاگ ها کار کند، باید ورودی‌های دستی و چک لیست را به آن‌ها بدهم تا به آن‌ها کمک کنم مقالات بهتری بنویسند، جدا ازانتخاب موضوعات یک چک لیست سئو وجود دارد که باید دنبال شود.

توجه کنید که من این اطلاعات را در یک ایمیل برای تمام نویسندگان شبکه وبلاگ ارسال کرده ام، بنابراین این ایده ی خوبی است که همه این اطلاعات را در یک پست جمع‌آوری کنیم، بدین ترتیب خوانندگان نیز از این اطلاعات سود خواهند برد و یاد خواهند گرفت که چطور مقالات سئو را بنویسند. همچنین توجه داشته باشید که در این پست، تحقیق کلید واژه‌های کلیدی را پوشش نخواهم داد زیراتحقیقات کلیدی نیاز به یک پست دقیق از خود دارد.

وردپرس و سئو

اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات کلید واژه برای نوشتن مقالات سئو – بهینه

۱.عنوان پست و فراعنوان

اول، باید تفاوت بین عنوان پست و فراعنوان را درک کنید.

عنوان پست: خواننده تان این عنوان را در وبسایت خود می‌بیند.

فراعنوان: موتورهای جستجو در نتایج جستجو ، پست خود را نشان می‌دهند.

مهم است که کلیدواژه های خود را در فراعنوان داشته باشید.

۲.پس از شرح

تمام متصل شونده‌های مورد علاقه سئو به شما این امکان را می‌دهد که متا را به یک پست اضافه کنید، این توصیفات نقش مهمی در رتبه‌بندی موتور جستجو ایفا می‌کنند. به یک فراخوان به عنوان یک نسخه فروش برای پست وبلاگ خود فکر کنید.

در ۱۵۶ کاراکتر، شما باید کلمات کلیدی خود را اضافه کرده و شرحی ایجاد کنید که به اندازه کافی جذب کننده باشد تا کاربران بتوانند روی آن کلیک کنند. اگر شرح متا را در گذشته اضافه نکرده‌اید، باید بلافاصله آن را انجام دهید، این توصیفات بسیار مهم هستند. شما باید به هر کدام از پست‌های قبلی که قبلا منتشر شده‌اند برگردید که دارای یک شرح متا و اضافه کردن یک مورد است. گوگل هر وبلاگ را به عنوان یک صفحه وب مختلف می‌بیند، بنابراین می‌توانید هر پست را برای کلمات کلیدی خاصی رتبه‌بندی کنید.

وردپرس دو

۳. مشخصه Alt تصویر

گوگل نمی‌تواند تصاویر را بخواند،برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو بتوانند درک کنند که یک تصویر چه چیزی است، باید ازنام تصویری مناسب استفاده کنید. بسیاری از مردم در آپلود کردن تصاویر با اسم‌هایی نظیر image۰۰۱.jpg اشتباه می‌کنند. این یک اشتباه بزرگ است!

هنگام نامگذاری یک تصویر، نام خود را به خود تصویر نگه دارید. به عنوان مثال، اگر یک عکس از یکdashboardAdSense بگیرید و تصویر را AdSense نام ببرید هدف قرار نخواهد گرفت، در عوض شما باید از یک نام مانند AdSense استفاده کنید.

در ShoutMeLoud از یک متصل شونده موثر استفاده می‌کنیم که ازنام تصویر به عنوان alt(متن جایگزین) استفاده می‌کند.

اگر شما استفاده از چنین متصل شونده ای را انتخاب نکنید، همیشه می‌توانید زمانی که یک تصویر را آپلود می‌کنید، به صورت دستی ویژگی‌هایی را اضافه کنید. نتایج مثبتی را هنگام استفاده از کلمات کلیدی در متن لنگر تصویر(هنگام نامگذاری یک تصویر) مشاهده کرده‌ام، بنابراین باید حداقل از کلمات کلیدی در متن تصویر خود استفاده کنید.

وردپرس سه

۴. متن لنگر

هنگام نوشتن یک پست جدید، ایده خوبی است که همیشه به پست‌های قدیمی لینک دهید تا خوانندگان به مدت طولانی تری در سایت شما بمانند ،این کار به بهبود بهتر سایت شما نیز کمک می‌کند که سرعت بازتاب یکی دیگر از عوامل مهم سئو را کاهش می‌دهد. زمانیکه به یک پست وبلاگ لینک می‌دهید، یک گزینه برای اضافه کردن یک لینک و یک عنوان را می‌بینید،دقت کنید که عنوان پست را با کلمات کلیدی اصلی برای شغلی که به آن متصل هستید پر کنید. ما در ShoutMeLoud  از یک پلاگین به نام پیوندهای هوشمند سئو برای ارتباط داخلی خودکار استفاده می‌کنیم.

وردپرس چهار

۵.حذف کلمات متوقف

وردپرس پنج

زمانی که یک پست می‌نویسیم عناوین پست ما معمولا با بسیاری از کلمات متوقف می‌شوند. برای مثال، زمانی که ما یک پست را با عنوان زیر می‌نویسیم:

(سه روش برای ایجاد یک برنامه کسب‌وکار وبلاگ)

پست ما بطور پیش‌فرض، شامل موارد زیر خواهد بود:

domain.com/3-ways-to-make-a-blog-business-plan.html

اکنون شما می‌توانید بر روی ویرایش permalink کلیک کرده و  blog – business – business  را تغییر دهید و در نتیجه کلمات توقف را حذف کنید.

نکته مهم: هرگز پس از انتشار این پست ، پست خود را تغییر ندهید.

۶.عنوان ها

وردپرس شش

ما از ویژگی styling post برای ایجاد سبک پست‌های  وبلاگ خود استفاده می‌کنیم، این ویژگی خوبی است اما نباید یکی از مهم‌ترین جنبه‌های سئو را نادیده بگیریم. به طور پیش‌فرض در هر تم بهینه ،سئو برای عنوان پست از یک برچسب استفاده می‌کند؛شما می‌توانید از H1,H2 استفاده کنید و سپس از H3 وبه همین ترتیب….

ایده خوبی است که همیشه از برچسب‌های مناسب برای نوشتن موثر سئو استفاده کنید، به خصوص زمانیکه یک پست طولانی می‌نویسید. با توجه به جامعه سئو این ایده خوبی است که از کلمات کلیدی خود در برچسب‌های H1,H2 و H3 استفاده کنید.

منبع: shoutmeloud.com

QR: وردپرس و چگونگی ایجاد یک تقویم سردبیری برای وبلاگ
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26204

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.