ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> هاشور ابرو و میکروبلیدینگ در آرایشگاه آناهید

هاشور ابرو و میکروبلیدینگ در آرایشگاه آناهید

میکروبلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ نیز یکی از روش انجام آرایش دائمی بوده و زیر مجموعه تاتو و هاشور به حساب می آید که جدیدتر بوده و نیمه دائم به حساب می آید. زیرا در این روش جوهر به غشا میانی پوست رفته و به همین دلیل نیمه دائمی محسوب می شود. لازم به ذکر است که انجام این روش نیاز به مجوز داشته و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد.

مرکز تخصصی هاشور ابرو در کرج

یکی از موارد و در واقع مهمترین کاربرد این روش ، در انجام هاشورهای ظریف و مویی میباشد. دلیل این امر هم ، در این است که در روش میکروپیگمنتیشن ، به دلیل لرزش های دستگاه (تبدیل حرکت دورانی موتور به حرکت خطی سوزن ) و ضربات وارده از سوزن به پوست ، خط های هاشور ، ضخیم تر از موی ابرو ایجاد میشود و البته عمیقتر .

متد بلیدینگ ، در مبحث پوست شناسی ، رنگ ها ، بی حسی ها کاملا مانند میکروپیگمنتیشن بوده و فقط در روش تزریق رنگ به پوست با تغییراتی همراه میباشد.

آناهید به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور ابرو) در فردیس کرج با مجوز پزشکی آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات میباشد.

بهترین آموزشگاه میکروپیگمنتیشن در کرج

ما در این روش، از یک قلم دستی ساده ، که تیغ های سوزنی شکل ردیفی و فلت، به آن متصل میشود، استفاده کرده و رنگدانه ها را با آغشته کردن سوزن ها ، به رنگ و کشیدن آن با فشار مناسب به داخل پوست ، تزریق میکنیم .این روش در عین سادگی به مهارت و هنربسیار بالایی در کشیدن خطوط و حفظ فشار دست یکسان ، در تمام خطوط نیازدارد که این امر در سایه تمرین و ممارست بسیار زیاد حاصل میشود .

بهترین مرکز هاشور ابرو در کرج

زمان ماندگاری‌ هاشور به روش میکروبلیدینگ چقدر است؟

در روش میکروپیگمنتیشن ماندگاری بیشتر است اما در روش میکروبلیدینگ به دلیل ظرافت و زیبایی بیشتر و عمق کاشت رنگدانه ی کمتر ، ماندگاری کمتر (حدود 6 ماه تا یکسال) می باشد.

بهترین مرکز تاتو در کرج