ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای از رایج ترین، محبوب ترین و پرکاربردترین درب های اتوماتیک محسوب می شوند. این درب ها تنها برای ورودی هایی مناسب می باشند که دارای تردد زیادی هستند. این درب ها را بر اساس شکل ظاهری به چند دسته مختلف از جمله درب اتوماتیک منحنی و درب اتوماتیک تلسکوپی تقسیم بندی می‌کنند. درب های اتوماتیک شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه و فریم های آلومینیومی قابل توجه طراحان و دکوراسیونرها قرار گرفته و این درب ها را در ساختمان های مسکونی ، اماکن عمومی و سایر مکان ها که در ادامه شرح داده می شوند استفاده می کنند.

مزایا و معایب درب های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای:

بهینه سازی استفاده از انرژی:

با نصب درب اتوماتیک، ورودی فروشگاه شما در زمانی که مشتری قصد ورود و خروج را داشته باشد باز شده و در زمان کمی (که این زمان قابل تنظیم هم می باشد) بسته خواهد شد.

این موضوع باعث می شود که تبادل گرما و سرما از داخل فروشگاه با فضای خارجی به حداقل برسد. این امر باعث صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمایش و گرمایش محیط داخلی می شود، که این مهم با توجه به افزایش قیمت حامل‌ های انرژی تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری در کسب کار شما خواهد گذاشت.

زیبایی ظاهر:

یکی از بالاترین ویژگی‌ های درب های اتوماتیک شیشه ای و یا کرکره های اتوماتیک برقی ایجاد زیبایی، پرستیژ و جلوه دهی در اماکن تجاری، اداری و مسکونی می‌ باشد. این درب‌ها با قابلیت نصب در هر قسمتی با اشکال متفاوت (منحنی، تخت، اسلایدینگ، مثلثی) و امکان شخصی ‌سازی‌ هایی از جمله انتخاب پوشش نهایی نظیر نوع، رنگ، استایل، نوع شیشه و… برای برقراری تناسب و یکپارچگی با محیط اطراف به بهبود زیبایی محیط کسب‌ وکار کمک بالایی خواهد کرد و این امر خصوصا در اماکن تجاری در برندینگ و ایجاد ذهنیت ماندگار و مثبت در ذهن افراد تأثیر بالایی خواهد داشت.

بهداشت و تمیزی:

دستگیره‌ ها یکی از کثیف ترین و آلوده ترین نقاطی است که در طول روز با آن‌ ها سر و کار خواهیم داشت. امروزه افزایش استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه ای، تماس با این نقاط و انتقال میکروب و باکتری ها را به حداقل رسانده که همین نکته موجب تمایل مشتری به خرید از فروشگاه‌ های مجهز به درب های اتوماتیک شده است.

کنترل تردد و ورود و خروج:

شما به‌ عنوان مالک یک فروشگاه یا یک کسب و کار؛

در مواقعی نیازمند کنترل تردد مشتریان خود می شوید. به طور مثال بانک‌ ها در یک فاصله زمانی بین ساعت های ۱۳:۰۰ تا ۱۳:۳۰ درب های اتوماتیک شیشه ای خود را در حالت یک طرفه یعنی یکسو تردد قرار می ‌دهند تا مشتری جدید نتواند وارد بانک شوند و مشتریان داخل بانک کار خود را انجام داده و امکان خروج از بانک را داشته باشند.

راحت بودن ورود و خروج:

استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای یا کرکره های اتوماتیک برقی راحتی در رفت‌ و آمد را برای مشتریان و صاحبان کسب کار دو چندان می کند. دو فروشگاهی که هر دو یک زمینه کاری دارند و در کنار هم هستند اما یکی از آن ها دارای درب اتوماتیک می باشد و دیگری درب دستی دارد را تصور نمایید. مشتریان برای ورود و خروج در فروشگاهی که درب آن دستی است مجبور می شوند خرید های خود را به زمین گذاشته و درب را با دست باز و بسته نمایند یا شاید در بهترین حالت ممکن مالک فروشگاه یک نفر از نیروی های خود را برای باز و بسته کردن درب برای مشتریان به کار گیرد، به طور قطع در این شرایط مشتریان فروشگاهی که مجهز به درب اتوماتیک است را برای خرید انتخاب خواهند کرد.

خوش آمد گویی راحت به مشتریان:

امروزه در کسب و کار ها، توجه به مشتریان و نیاز های آنان یکی از ضروری ‌ترین و اساسی ترین اصول حرفه‌ای بازاریابی است. احترام به مراجعه کنندگان و توجه به راحتی، امنیت و بهداشت مشتریان تأثیر زیادی در ایجاد نظر مثبت آنان نسبت به کسب و کارتان خواهد داشت. با تجهیز فروشگاه خود به درب های اتوماتیک یا کرکره های اتوماتیک به مشتریان و مراجعه کنندگان خود خوش آمد گویی کنید.

استفاده بهینه از فضا:

هزینه اجاره و یا خرید فضای تجاری در مرکز شهر سهم عظیمی از سرمایه اولیه ای که برای راه‌اندازی کسب‌ و کار خود دارید را شامل می شود. از این سو استفاده قسمتی از فضای در دسترس نیز، میزان بهره‌وری در کسب‌ و کار شما را بهبود می بخشد، با استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای دیگر نیازی به اختصاص دادن قسمتی از فضای کسب ‌و کار شما برای باز و بسته شدن درب ها به صورت دستی نیست و از این منطقه می‌ توانید به عنوان فضای مفید تری استفاده کنید.

معایب درب های اتوماتیک شیشه‌ای:

  • منبع انرژی برق است:اگر درب شیشه‌ای برقی، منبع تغذیه باطری اضطراری نداشته باشد، با قطع برق، دیگر باز یا بسته نمی‌شود. بنابراین، هنگام خرید درب اتوماتیک، باید به این نکته دقت داشته باشید.
  • آماده‌سازی محل نصب:محل نصب باید با فریم درب اتوماتیک انتخابی هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت باید کمی نمای دیوارها را تغییر دهید.
  • لزوم کمک از تعمیرکار تخصصی:اگر درب اتوماتیک به هر دلیلی خراب شود، نمی‌توانید تعمیر آن را به هر کسی بسپارید؛ زیرا سیستم الکترونیکی مرکزی آن، باید توسط تعمیرکار متخصصی تعمیر شود، بنابراین قبل از خرید این هزینه‌های جانبی را هم در نظر بگیرید.

درب های اتوماتیک آکام با بهره گیری از با کیفیت ترین قطعات الکترومکانیکال مطابق با استاندارد های روز بین المللی تامین و تجهیز گردیده و تکنسین های شرکت آرایه کاشانه مانا به منظور ارائه کارشناسی ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند.