ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> تاریخچه در اتوماتیک

تاریخچه در اتوماتیک

درب های اتوماتیک در سراسر جهان استفاده می شود. از سوپر مارکت ها به مدارس و بیمارستان ها به دفاتر، احتمالا از آنها تقریبا هر روز از زندگی خود استفاده می کنید. شما ممکن است تعجب کنید که دریابید که درب های اتوماتیک واقعا در یونان باستان سرچشمه می گیرند. ریاضیدان یونان هریس اسکندریه اختراع یک سیستم درب اتوماتیک با استفاده از یک سری طناب و بولها را اختراع کرد. آب با یک آتش بزرگ گرم شد و به ظروف تزریق شد که سیستم باز را فعال کرد.

پس از آغاز یونانی اولیه به سیستم درب اتوماتیک، تا قرن بیستم، دربهای اتوماتیک به عنوان یک محصول محبوب توسعه یافتند. در سال 1931، دو مهندس آمریکایی، هورس هیم ریموند و شلدون رابین، اولین دستگاه نوری را برای باز کردن درب اتوماتیک طراحی کردند. این اختراع در رستوران Pier Restaurant ویلکاکس نصب شده است تا به کمک پیشخدمت ها در جهت حمل سینی ها کمک کند.

در طی دهه 1970 سنسورهای حرکتی اختراع شدند و برای باز کردن درب های برقی عمل می کردند. این باعث شد که محبوبیت خود را با درب های اتوماتیک به دست آوردن دسترسی معلولان و باز کردن ساختمان ها با استفاده از تکنولوژی بدون تماس در مقیاس بزرگ ایجاد کند.

در دهه 1980، درب اتوماتیک چرخشی ارائه شد و محرکهای سنسوری به طور فزاینده ای برای درب های اتوماتیک کشویی رواج یافت. در دهه 1990، دربهای اتوماتیک کشویی اختراع شد و حسگرهای فعال مادون قرمز به روش فعال سازی استاندارد تبدیل شدند.

در جامعه امروز با تکنولوژی پیشرفته، درب های اتوماتیک در ساختمان های تجاری سراسر جهان دیده شده اند. در شرکت درب اتوماتیک، ما بیش از یک دهه تجربه نصب و تعمیر و نگهداری درب های اتوماتیک. ما تمام مهارت ها و دانش های ضروری را برای اطمینان از این که درب برقی خود را همچنان به بالاترین سطح عملکرد در سال های آینده ارائه می دهیم.

تکساز کرکره تولید کننده و ارائه کننده خدمات تعمیر در کرکره ، درب اتوماتیک(در برقی)،در اپراتور شیشه ای در اصفهان و تمامی شهرهای ایران توسط تیم کاملا مجرب و متخصص .در هر ساعت از شبانه روز با بهترین قیمتها در خدمتگذاری حاضریم.

مرجع: taksazkerkereh.com