ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> بهترین شرکت طراحی سایت ایران را بشناسید

بهترین شرکت طراحی سایت ایران را بشناسید

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، احاد مردم از این تکنولوژی استفاده کرده و برای انجام امور روزانه و رفع نیاز های خود به اینترنت متصل میشوند . در این میان کسب و کارهای مختلف برای به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات خود سایت راه اندازی میکنند .

شرکت طراحی سایت علاءالدین

شرکت پردازش هوشمند علاءالدین در سال ۱۳۹۸ توسط چند جوان خلاق و پر انرژی با هدف توسعه کسب و کارهای ایرانی در استان البرز ثبت شد . این مجموعه در زمینه های طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی ، هاست و دامنه و آژانس تبلیغاتی فعالیت دارد . بخش های این مجموعه بصورت جداگانه بوده و فعالیت های آن در کشورهای ایران ، ترکیه ، اقلیم کردستان ، انگلستان و دبی در حال انجام است .

 

 

چرا کسب و کارها به سایت نیاز دارند ؟

بازاریابی به صورت های مختلفی انجام میگیرد ، در گذشته بازاریابی سنتی بسیار مرسوم بوده است ، اما با پیدایش تکنولوژی و هجرت به عصر الکترونیک ، بازاریابی اینترنتی جایگزین بازاریابی سنتی شد .

همانطور که مستحضر هستید ، اکثریت مردم بطور میانگین ۴ ساعت روز را در محیط اینترنت برای رفع نیاز ها ، سرگرمی و کسب اطلاعات بیشتر صرف می‌کنند ، امروزه برای خرید یک گوشی همراه به فروشگاه موبایل مراجعه نمی‌کنند ، بلکه از طریق فروشگاه اینترنتی مشخصات آن را بررسی کرده و اقدام به خرید میکنند .

در بُعد دیگر آن ، شرکت ها دیگر کاتالوگ و کارت ویزیت چاپ نمی‌کنند ، بلکه با راه اندازی سایت اطلاعات را در آن قرار میدهند ، با این عملکرد اگر اطلاعاتی بروز رسانی شود ، هزینه اضافه برای تغییر اطلاعات به وجود نمی آید .

 

 

طراحی سایت

طراحی سایت در مجموعه علاءالدین به دو دسته اصلی آماده و اختصاصی انجام میشود که در ادامه به تمامی آنها میپردازیم .

طراحی سایت اختصاصی : با توجه به نیاز های یک شرکت یا سازمان ، اتود اولیه توسط گرافیست مجموعه با توجه به رنگ بندی و اِلمان ها طراحی شده و به کارفرما نمایش داده میشود ، در صورت تایید به مرحله کدنویسی و برنامه نویسی رفته و در نهایت در بستر وب آپلود میگردد . این نوع طراحی مناسب سازمان ها ، ارگان ها ، برندها و سایت های قدیمی است که میخواهند تصویر جدیدی از سایت رونمایی کنند

سایت آماده : این نوع وب سایت ها با قالب های آماده طراحی می‌شوند و اپن سورس های مانند وردپرس ، جوملا ، پرستاشاپ و مجنتو راه اندازی میگردند ، تنوع قالب در این نوع سایت ها بسیار بالا است و به راحتی میتوان قالب مورد نظر را بدون نیاز به دانش کدنویسی ویرایش و شخصی سازی کرد .

در واقع پیشنهاد شرکت طراحی سایت علاءالدین ، طراحی سایت با قالب های آماده برای کسب و کارهای نوپا است .

 این پیشنهاد به چند دلیل زیر اعلام میشود :

  • هزینه های بسیار پایین
  • راه اندازی در مدت زمان کوتاه
  • امکان سفارش سازی توسط کارفرما
  • آموزش کامل مدیریت سایت
  • پشتیبانی در کمترین زمان ممکن

 

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در کشور

با چند روش ساده میتواند مجموعه طراحی سایت در تهران و طراحی سایت در کرج را شناسایی کرد و با آنها برای شروع مذاکره و فعالیت کرد ، لازم به ذکر است فعالیت های این مجموعه محدود به این دو منطقه نمی باشد .

تعرفه های طراحی : طراحی سایت ارزان فقط با مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان در مجموعه علاءالدین انجام میشود ، سایت های اختصاصی نیز با توجه به نیازسنجی های انجام شده ، زمان و هزینه آن مشخص می گردد . حالا این تعرفه را باید با شرکت های دیگر مقایسه کرد ، قیمت طراحی سایت بسیار متفاوت است .

مجوز ها : گواهی های اصلی برای یک شرکت طراحی سایت ، نماد اعتماد ، پایگان ساماندهی ، نظام صنفی رایانه ای ، مجمع خدمات وب و موبایل است ، دقت داشته باشید حداقل یکی از این موارد را داشته باشند .

نمونه کارها: پروژه های انجام شده را بررسی کنید ، در صورت امکان هم با کارفرمایان تماس بگیرید و از نوع انجام پروژه ها مطلع شوید ، این کار باعث میشود مطمئن شوید شعار ها درست است یا خیر.

پشتیبانی : معمولا مجموعه های موفق هستند ، که پشتیبانی آنلاین و ثبت تیکت دارند ، زیرا تمامی روند درخواست ، مستند و توسط چندین نفر انجام میشود ، در صورت اعلام پشتیبانی بصورت ۲۴ ساعته ، در ساعات غیر اداری هم تماس بگیرید و مطمئن شوید که پاسخگو هستند .

آموزش : دقت داشته باشید آموزش مدیریت سایت به چه صورت انجام میگیرد ، بهترین حالت ویدیوهای آموزشی است که با توجه به گستردگی کارها ، در صورت فراموش کردن ، میتوانید فیلم ها را مجددا بررسی کنید .

مدت زمان تحویل : مدت زمان تحویل سایت ها را بررسی کنید و با استفاده از بخش نمونه کارها با کارفرمایان تماس بگیرید ، مطلع شوید که آیا واقعا در همان زمان سایت را تحویل داده اند ؟

 

موفق و پیروز باشید