ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> “متن جایگزین” چه نقشی در سئوی تصاویر دارد؟

“متن جایگزین” چه نقشی در سئوی تصاویر دارد؟

12345
“متن جایگزین” چه نقشی در سئوی تصاویر دارد؟بازبینی توسط سیما امینی در 03-02-1399امتیاز: 5.0“متن جایگزین” چه نقشی در سئوی تصاویر دارد؟محتوای وبسایت ها تنها در قالب نوشتاری و مقالات نیست و می تواند شامل محتوای تصویری و ویدئویی و… باشد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه شوید تا ...

محتوای وبسایت ها تنها در قالب نوشتاری و مقالات نیست و می تواند شامل محتوای تصویری و ویدئویی و… باشد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه شوید تا در خصوص متن جایگزین که ویژه ی محتوای تصویری است برای شما همراهان صحبت کنیم.متن جایگزین که با نام های اتربیوت alt (alt attribute)، توضیح alt (alt descriptions) و البته تگ alt نیز شناخته می شود، کد HTML ایست که برای توصیف محتوای یک تصویر در صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که عکسی را در محتوایی قرار می دهیم و قصد انتشار آن را داریم، فیلدی به نام متن جایگزین در بخش پرونده های چند رسانه ای به نام متن جایگزین به چشم می خورد.

متن جایگزین یا همان Alternative Text، توضیحی در قالب متن از محتوای تصویری ماست که در حالت عادی به کاربران نمایش داده نمیشود و در صورت لود نشدن تصویر توسط مرورگر، این متن جایگزین تصویر شده و برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود. این اتفاق زمانی میافتد که کاربر اجازه لود شدن تصویر در مروگر خود را نداده باشد و یا با توجه به سرعت پایین اینترنت زمان زیادی برای نمایش صحیح تصاویر سایت نیاز باشد.

یکی از مهمترین نقش هایی که متن جایگزین در هنگام عدم نمایش کامل عکس ایفا می کند این است که تصاویر سایت شما را به لینک هایی در نتایج جستجو تبدیل می کند که موجب ورود کاربران به وب سایت شما خواهد شد.

زمانیکه نشانگر موس را بر روی عکس قرار میدهیم متن جایگزین نمایش داده نمیشود، عبارتی که در این شرایط دیده میشود در واقع title تصویر است. برای شناسایی موضوع یک عکس موتور های جستجو از متن جایگزین استفاده می کنند. متن جایگزین در سئوی تصاویر و محتوای تصویری اهمیت زیادی داشته و نقش مهمی را ایفا می کند.

QR: “متن جایگزین” چه نقشی در سئوی تصاویر دارد؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27223

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.