ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> رینگ لایت عکاسی

رینگ لایت عکاسی

رینگ لایت عکاسی به سیستم نور ثابتی گفته می شود که برای نورپردازی مورد استفاده قرار می گیرد. رینگ لایت ها معمولاً به دو صورت حلقه ای و نیم کره تولید می شوند. رینگ لایت های عکاسی نیم کره به دلیل فضای بیشتری که در داخل بدنه شان وجود دارد، از تعداد ال ای دی بیشتری تا 1200عدد استفاده کرده و قدرت بسیار بالاتری نسبت به رینگلایتهای معمولی دارند. رینگ لایتهای نیم کره برای کاربری هایی چون عکاسی آتلیه، مطب، آرایشگاه و یا استفاده توسط بلاگرها و اینفلوئنسفرها جهت عکاسی، فیلمبرداری و تولید محتوا مورد استفاده قرار می گیرند.

رینگ لایت عکاسی نکسوس

رینگ لایت عکاسی نکسوس تولید ایتالیا با 200 وات توان از جمله پرقدرت ترین و با کیفیت ترین رینگ لایت های عکاسی موجود در بازار ایران است. این رینگلایت با 1200 عدد LED، بالاتری تعداد LED را در میان رینگ لایتها دارد. رینگ لایت عکاسی نکسوس با قابلیت تنظیم قدرت و حالت نور در درجات مختلف کلوین، امکان نورپردازی و ثبت بهترین تصاویر را داراست. از رینگ لایت عکاسی نکسوس می توان در آرایشگاه، آتلیه، مطب و … استفاده نمود و طیف وسیعی از کاربری ها را پوشش می دهد. این محصول به همراه هولدر موبایل و یک سه پایه حرفه ای قابل تنظیم تا 185 سانتیمتر و امکان چرخش آسان 360 درجۀ سَری رینگ لایت، عرضه می شود.

رنگ بدنۀ رینگ لایت عکاسی نکسوس

یکی از مزایای رینگ لایت عکاسی نکسوس، امکان انتخاب رنگ بدنۀ هِدِ رینگلایت، با توجه به سلیقه مشتری و معماری فضا می باشد. رنگهای مختلف سفید، خاکستری، مشکی و طرح های گوناگونی مثل طرح بتن و طرح چوب، از جمله طرح های موجود است. می توانیم با توجه به دکوراسیون و طراحی فضا، همچنین کاربری مورد نظر، طرح یا رنگ دلخواهمان را انتخاب کنیم.

نمایندگی رینگ لایت عکاسی نکسوس

گروه راتین به عنوان نمایندگی رینگ لایت عکاسی نکسوس در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با بررسی کاستی های موجود در بازار، با کیفیت ترین نوع رینگ لایت را عرضه می نماید. گروه راتین به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات نکسوس ایتالیا، این افتخار را دارد که برای اولین بار رینگ لایت های عکاسی 200 وات را در بازار ایران وارد نموده است. محصولات نکسوس علاوه بر زیبایی و کارایی، از عمر مفید و کیفیت بسیار عالی برخوردارند. این عوامل نکسوس را به یک برند قابل اطمینان و کارا، برای کارهای حرفه ای نورپردازی بدل نموده است.