ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> بهترین بلبرینگ های ژاپنی را بشناسید و خرید کنید

بهترین بلبرینگ های ژاپنی را بشناسید و خرید کنید

خرید بلبرینگ بدون آگاهی و مشورت کارشناسان زبده می تواند هزینه های نگهداری و روانکاری بلبرینگ را افزایش دهد و منجر به خرابی دستگاه های گران قیمت شما شود. ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم تا بهترین بلبرینگ های ژاپنی را بشناسید و پس از تماس با کارشناسان شرکت صنعتی بازرگانی بتکا، اقدام به خرید کنید.

نمایندگی بلبرینگ NACHI

شرکت ناچی (NACHI-FUJIKOSHI) در دسامبر سال 1928 تحت عنوان سازنده ابزارآلات در شهر تویاما در ژاپن بر اساس فلسفه بنیانگذار آن کوهی ایمورا (Kohki Imura) مبنی بر اینکه “افزایش توانایی تولید داخلی ماشین آلات برای توسعه صنعت ماشین آلات ژاپن اساسی است” تاسیس شد. ده سال بعد از تاسیس، شرکت یک کارخانه فولادی را راه اندازی کرده و سیستم تولید یکپارچه ای را عرضه کرد که ابعادی از فراهم کردن مواد اولیه تا محصول نهایی را پوشش می داد.

شرکت Nachi-Fujikoshi که با نام تجاری Nachi به شهرت رسیده است، یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید ربات های صنعتی، ابزار و ماشین آلات و همچنین تجهیزات کاربردی اعم از انواع بلبرینگ ها و رولبرینگ ها شناخته می شود. این شرکت از ژانویه 2014 به بیش از 50 شرکت تابعه (22 تا داخلی و 28 تا خارج از ژاپن) رسیده است.

نمایندگی بلبرینگ KOYO

برند Koyo (اوساکا، ژاپن) توسط آقای ایکیدا (Zenichiro Ikeda) در سال 1921 به عنوان یک شرکت خصوصی تأسیس شد. آنها در ابتدا بیرینگ های وارداتی را به فروش می رساندند اما در سال 1935 تولید یاتاقان های مارک KOYO را با نام شرکت Koyo Seiko ثبت کردند.

Koyo نام تجاری شرکت بلبرینگ JTEKT است. توان مهندسی و ساخت JTEKT از بلبرینگ های مینیاتوری با قطر داخلی به اندازه یک میلی متر تا بیرینگ های فوق العاده بزرگ با قطر بیرونی هفت متر متغیر است. شرکت JTEKT با بهره گیری از متریال جدید و جدیدترین فناوری ها، اقدام به تولید بیرینگ های سرامیکی و انواع بیرینگ های ویژه جهت تحقق نیازهای فزاینده صنایع مدرن کرده است. شرکت JTEKT به عنوان یک رهبر فناوری در صنعت بلبرینگ در جهان قرار دارد.

نمایندگی بلبرینگ NTN

کار گروه NTN از زمانی آغاز شد که یک مرد جوان در شهر کووانا، یک کارخانه فولادی تأسیس کرد و تحقیقات و ساخت بلبرینگ را در سال 1918 آغاز کرد. این شرکت تولید و فروش بیرینگ ها را با نام تجاری NTN از سال 1923 شروع کرد. NTN از صدمین سالگرد تاسیس خود را در سال 2018 جشن گرفت و طبق گفته کمپانی، تا 100 سال آینده نیز پیش خواهد رفت!

به عنوان یک رهبر با کیفیت در صنعت، محصولات NTN توسط تعدادی از مشتریان صنعتی کلاس جهانی برای محصولاتشان در زمینه های خودرو، ریلی، ماشین آلات ساختمانی، جت و ابزار پزشکی انتخاب می شوند. محصولات NTN از بهبود صنایع در سراسر جهان پشتیبانی می کند.

شرکت صنعتی بازرگانی بتکا عرضه کننده محصولات بلبرینگ و رولبرینگ های ژاپنی بوده و این برند را در طیف گسترده و تنوع تولیدات کاملا قانونی و از مبادی رسمی وارد نموده و به صنایع داخلی ارائه می نماید. از شما دعوت می نمائیم جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید به سایت ما مراجعه و با مشاوران بتکا تماس حاصل فرمائید.