ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> لوازم استوک وراکروز با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید

لوازم استوک وراکروز با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید

خرید و تعویض لوازم استوک وراکروز برای سرویس و نگهداری هیوندای شما، یک امر ضروری است که دیر یا زود به آن نیاز پیدا می کنید؛ زیرا بعد از خرید اتومبیل، حفظ و نگهداری و سرویس آن، اهمیت بالایی دارد و باید به صورت منظم انجام شود.

از آنجا که برخی از اتومبیل ها، تولید شرکت های خارجی هستند، لوازم و قطعات آن ها در بازار، نیاز به صرف هزینه گزاف تری دارد، که می تواند یکی از دغدغه های اصلی صاحبان اتومبیل های خارجی باشد.

با استفاده از مراجعه به سایت فروشگاه های استوک قطعات و لوازم خودرو، مانند فروشگاه استور استوک، به راحتی و در کمترین وقت با صرف هزینه های کم، می توانید هر آنچه برای خودرو و اتومبیل خود نیاز دارید را، از جمله لوازم استوک وراکروز را، تهیه نمایید.

استوک مارکت ها، به خصوص برای تهیه لوازم خارجی و وارداتی، گزینه بسیار خوبی هستند. پس اگر خودرو، اتومبیل وارداتی و خارجی دارید و می خواهید برای تعویض و خرید قطعات آن اقدام نمایید، مانند تهیه لوازم استوک وراکروز، استوک مارکت هایی نظیر فروشگاه استور استوک مرجع مناسبی برای شما خواهد بود.

شکل 1: خرید لوازم استوک وراکروز

تهیه لوازم استوک وراکروز به صورت آنلاین

اگر در جستجوی لوازم استوک وراکروز هستید، و کیفیت جنس و هزینه ای که برای خرید آن اختصاص داده اید، برای شما اهمیت دارد؛ اگر می خواهید در زمان خود صرفه جویی نموده و فرصت مراجعه حضوری را برای خرید لوازم استوک وراکروز ندارید؛ استوک مارکت ها به صورت آنلاین به شما کمک می کنند.

کافی است تا آنچه می خواهید را جستجو نمایید و بین سایت استور مارکت ها بگردید و تمام گزینه های موجود را بررسی کنید، درست انگار در حال جستجو در فروشگاه های مختلف شهر خود هستید. قیمت ها را بسنجید، با توجه به همه شرایط آنچه می خواهید را به دست آورید. حتی می توانید با پشتیبان های آنلاین این فرشگاه ها تماس گرفته و سوالات خود را با آن ها مطرح کنید، مسلما آن ها با مهارت و تخصصی که دارند می توانند بهترین راهنمایی ها و پیشنهاد ها را به شما عرضه نمایند.

مثلا وقتی وارد سایت فروشگاه استور استوک می شوید، برای خرید لوازم استوک وراکروز، از آنجا که این اتومبیل یکی از مدل های هیوندا است، وارد بخش لوازم جانبی هیوندای می شوید، در این بخش گزینه هایی وجود دارد که جستجوی شما را آسان تر و سریع تر می نماید. به این صورت که بر اساس آنچه نیاز دارید، می توانید در طبقه بندی موجود در این فهرست، که شامل لوازم مربوط به موتور یا لوازم مربوط به بدنه و یا سایر اکسسوری های هیوندای است، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس در بخش مربوطه دنبال قطعه مد نظر خود بگردید.

قیمت های قطعات مختلف را بررسی نمایید و با توجه به کیفیت کالا و قیمت آن، متناسب ترین را برای مدل خودروی خود برگزینید.

شکل 2: هیوندای وراکروز

خودروی هیوندای وراکروز یا هیوندا آی. ایکس. 55، توسط شرکت کره ای هیوندای از سال 2006 تا 2015 تولید شده است. این خودرو، چهار چرخ محرک بوده و همین ویژگی، آن را به یک اتومبیل اسپورت عالی برای گذر از سخت ترین معابر و تردد در مکان های ناهموار نموده است. در واقع این خودرو، یک اتومبیل برای گشت های خانوادگی و جمعی در محیط های طبیعی است.

جعبه دنده وراکروز دارای 6 سرعت بوده و اتوماتیک است. این خودرو برای اولین بار در مقام رقابت با اتومبیل لکسوس آر. ایکس. 350، به بازار عرضه شد. قدرت موتور وراکروز 260 اسب بخار است. موتور آن 6 سیلندر بوده و گشتاورش 348 نیوتن متر است. شاسی آن از نوع یک پارچه با بدنه شاسی بلند متوسط است.

لوازم استوک وراکروز از جمله آینه بغل، کلید سانروف، درب موتور، گلگیر و جلو پنجره و سایر اقلام مربوط وراکروز را به سبد خرید خود افزوده و هم در زمان و هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

شکل 3: قطعات کیا اسپرتیج

قیمت فروش لوازم هیوندای سنتنیال

یکی دیگر از ماشین های شیک و خاص شرکت هیوندای کره جنوبی، هیوندای سنتنیال است.

ماشینی با موتور 8 سیلندر قدرتمند با 32 سوپاپ، 366 اسب بخار قدرت موتور، دیفرانسیل عقب، دنده اتومات 8 مرحله ای، با سرعت حداکثری 250 کیلومتر در ساعت، سیستم های ترمز هوشمند و قدرتمند، که باعث شده این ماشین هم از نظر ظاهری محبوبیت داشته و هم از لحاظ امکانات رفاهی و امنیتی مناسب باشد.

این ماشین 9 کیسه هوا دارد، سیستم صوتی آن یک سیستم صوتی حرفه ای و پیشرفته است. ارتفاع این خودرو هم به صورت اتومات و هم به صورت دستی قابل تنظیم است. دارای حسگر حرارتی جهت کنترل و تنظیم دمای خودکار داخل اتاقک ماشین است، صندلی های این اتومبیل از سیستم گرم کن و خنک کن صندلی بهره می برد، صندلی های عقب به صوری وی. آی. پی. بوده دارای ماساژور و یخچال و مانیتور است. دوربین نقطه کور و سنسور پارک و سیستم هوشمند باران و برف از جمله امکانات دیگر این خودروی هوشمند و پیشرفته است؛ که رفت و آمدی راحت و امن را برای سرنشینان خود فراهم می آورد.

برای خرید و اطلاع از فهرست قیمت لوازم هیوندای سنتنیال در میان قطعات استوک، می توانید از طریق سایت های استوک مارکت، مانند سایت فروشگاه استور استوک، اقدام نموده و با بررسی و مقایسه قیمت ها، آنچه در نظر دارید را یافته و تهیه نمایید.

لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج

شرکت خودرو سازی کیا موتورز کره جنوبی، طراح و تولید کننده کامپکت کراس اوور، اس. یو. وی(SUV) است، که به کیا اسپرتیج معروف است. این خودرو از 1993 تاکنون تولید می شود.

تاکنون چهار ورژن کیا اسپورتیج به بازار خودرو عرضه شده است، که نسل چهارم آن از سال 2015 تاکنون، تولید می گردد و در بازار خرید و فروش اتومبیل، جای دارد.

اگر شما نیز اتومبیلی از یکی از مدل های کیا اسپرتیج را در زیر پای خود دارید، به عنوان یک خودروی خارجی و وارداتی، باید برای خرید قطعات آن، در صورت لزوم، به دنبال مواردی باشید که هم ضامن کیفیت باشد و هم دارای قیمت مناسب، خرید از فروشگاه های استوک یکی از بهترین گزینه ها برای این مورد است.

سایت های فروشگاه های استوک مانند فروشگاه استور استوک همانطور که پیش تر ذکر گردید، امکان دسترسی به لیست قطعات و همچنین امکان بررسی لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج را برای مخاطبین خود فراهم می آورند. به صورت غیر حضوری، خرید امن و مطمئن همراه با صرفه جویی در زمان را تجربه نمایید.

شکل 4: کیا اسپرتیج