ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> صندلی اداری شرکت گلدسیت یا دیجی کالا؟

صندلی اداری شرکت گلدسیت یا دیجی کالا؟

خرید صندلی اداری از گلدسیت که یکی معتبرترین شرکت های ایران است، مزیت های فراوانی برای شما به همراه دارد و خدمات فوق العاده ای نسبت به رقیب قدیمی خود، یعنی دیجی کالا ارائه می دهد و اگر می خواهید صندلی اداری از دیجی کالا خریداری کنید، باید هزینه های زیادی را برای صندلی هایی با کیفیت متوسط صرف کنید و شاید هضم این موضوع برای شما کمی سخت باشد، اما این موضوع مهم را بدانید که شرکت گلدسیت تنها فروشگاه اینترنتی قدرتمندی است که در ضمینه تولید صندلی و مبل با کیفیت در ایران فعالیت می کند.

بنابراین قیمت صندلی اداری شرکت گلدسیت ، چند برابر قیمت مبل و صندلی شرکت هایی مانند دیجی کالا و …. است، اما اگر تنها قیمت برای شما اهمیت داشته باشد و بخواهید صرفا محصولات مد نظر خود را با قیمتهای پایین تهیه کنید، پس باید ماهی یک بار صندلی اداری خود را تعویض کنید و اگر هم نخواهید صندلیه جدیدی خریداری کنید، پس در بهترین شرایط ممکن، مجبور هستید صندلی اداری خود را تعمیر کنید که برای شما، چند برابر بیشتر از یک صندلی درجه ی یک گلدسیت هزینه بر میدارد.

خرید صندلی اداری از دیجی کالا یا گلدسیت ؟

دیجی کالا هم قطعا یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ایران است، زیرا در طی 12 سال توانسته است که توجه مشتریان و مخاطبان را به سمت خودش جلب کند و تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت های ایرانی شود. اما در نظر داشته باشید که این شرکت بزرگ، یک فروشگاه اینترنتی کامل و بی نقص نیست که بخواهید به صورت چشم بسته از آنجا خرید کنید! چون دلیل اصلی اینکه اکثر افراد جامعه، به صورت چشم بسته از دیجی کالا خرید می کنند، این است که این شرکت معتبر توانسته اعتماد مشتریان خودش را به شکل زیاد بالا ببرد.

پس با توجه به گفته های بالا، شما باید چشم و گوش خودتان را از هر نظر باز کنید و با تحقیقات بیشتری به خرید صندلی اداری خود بپردازید. شرکت گلدسیت با مشاوره های رایگان، مخاطبان خود را برای خرید یک صندلی خوب تداعی می کند، اما دیجی کالا هیچوقت نمی تواند خیلی خوب مشتریان خودش را راهنمایی کند و در رابطه با چنین شرکت های بزرگی، تنها مشاوره ی شما، صفحه ی محصول آنهاست و هیچ شخص دیگر وجود ندارد که به شما بگوید که آیا چنین مبلمان اداری به دکوراسیون شرکتس شما کمک می کند یا خیر؟!

چگونه صندلی ارگونومیک به وجود آمد؟

معمولا از زمانی که کارمندی در یک شرکت استخدام می شود، کم کم و به مرور زمان، فشارهای بسیار زیادی به کمر و گردن او وارد می شود که همین موضوع باعث ایجاد آسیب های جسمانی در او می شود و اگر در این گونه مواقع از صندلی طبی استفاده نکنید در طولانی مدت پشیمانی های زیادی را برای شما ایجاد می کند و همواره باید در نظر داشته باشید که صندلی های خریداری شده باید از اصول ارگونومی جهانی پیروی کنند، نه اینکه فقط وسیله ای برای نشستن باشند.

چرا باید از صندلی های طبی استفاده کنیم؟

طبق محاسبات انجام شده، یک کارمند و یا مدیر شرکت در طول سال، هزاران ساعت بر روی صندلی می نشیند و همین موضوع می تواند بزرگترین و مهمترین دلیل برای انتخاب یک صندلی ارگونومیک باشد، بنابراین اگر شما هم در فضای اداری مشغول به کار هستید، این موضوع مهم را بدانید که بیشترین زمان خود را بر روی صندلی میگذارانید! پس اگر به سلامتی خود اهمیت ندهید در آینده به مشکلاتی برخورد خواهید کرد.

معمولا مدیران شرکت ها به فکر این هستند که با کمترین هزینه ی ممکن، به خرید تعداد زیادی صندلی اداری بپردازند، اما آنها این موضوع مهم را در نظر نمی گیرند که اگر از صندلی های طبی و با کیفیت استفاده کنند، می توانند بازدهی کارکنان خودشان را چندین برابر کنند.

ویژگی های یک صندلی مناسب

اگر به فروشگاه اینترنتی Walmart هم مراجعه کنید، هیچگاه صندلی اداری خاصی را در بخش پیشنهادها قرار نمی دهد! زیرا صندلی و یا مبلمان اداری شما باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود. فقط در رابطه با صندلی اداری، بیش از ده ها نوع صندلی وجود دارد که معمولا هر کدام کاربرد خاصی دارند و جالب است این موضوع مهم را بدانید که نحوه ی طراحی و تولید صندلی اداری به گونه ای است که هر کدام برای زمان و مکان خاصی به کار می روند. پس در حالت کلی اگر به دنبال صندلی هایی هستید که بازدهی کارمندان خود را بالا ببرید، میتوانید از صندلی های طبی گلدسیت استفاده کنید.

https://goldsit.ir/chairs_cat/%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

تشخیص صندلی چرم با کیفیت

در زمان گذشته صندلی اداری چرم را به گونه ای طراحی می کردند که بعد از چند دقیقه نشستن بر روی صندلی، تماس فرد با صندلی باعث عرق کردن می شد، اما امروزه گلدسیت با طراحی صندلی های استاندارد و استفاده از مواد اولیه ی مرغوب این مشکل مهم را حل کرده است. روکش صندلی های چرم شرکت گلدسیت از بهترین انواع چرم طبیعی و مصنوعی و با تکنولوژی گردش هوا، از تعرق بدن جلوگیری می کند و باید در نظر داشته باشید که هنوز هم صندلی های ارزان و برندهای متفرقه این مشکل را دارند و از چرم های تقلبی و غیر استاندارد در آن استفاده می شود.

نتیجه گیری

مهم نیست که از چه شرکتی خرید می کنید، بلکه تنها چیزی که مهم است، فعالیت و قدمت چندین و چند ساله ی آن شرکت است، شرکت دیجی کالا که نیازی به تعریف و تمجید ندارد، چون بهترین فروشگاه اینترنتی در ایران است، اما هیچگاه نمی توان از نقاط ضعف چنین شرکت هایی، چشم پوشی کرد، ما انسان ها نباید دیدگاه متعصبانه ای نسبت به موضوعی داشته باشیم، زیرا دیدگاه متعصبانه شما را به مسیر اشتباه هدایت می کند. برای خرید صندلی اداری از گلدسیت باید ابتدا کارمندان کار آزموده و با تجربه ی goldsit.ir را وارد شرکت خود کنید و با توجه به رنگ بندی و نوع چیدمان داخلی شرکت، بهترین پیشنهاد ممکن را به شما ارائه دهند.