ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> ساخت و نصب کرکره برقی با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت شرکت نوین پارس

ساخت و نصب کرکره برقی با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت شرکت نوین پارس

گروه صنعتی ” نوین پارس” با بهره گیری از پرسنل کارآزموده و جوان ,اقدام به تولید و اجرای انواع درب کرکره برقی اتوماتیک با کیفیت و کارایی بالا نموده است و در این راستا با بکارگیری مجموعه ای از کارشناسان و مدیران در زمینه درب کرکره ای اقدام به راه اندازی سه خط تولید عبارت از تولید پروفیل با سیستم و مونتاژ نموده است و موفق به عرضه محصول با کیفیت مناسب گردیده است که علاوه بر استحکام و زیبایی سهولت کاربری را میسر نموده است.

خدمات نوین پارس از انجام یک مشاوره تا نصب و راه اندازی به گونه ای تنظیم می گردد تا بتوانیم رضایت مصرف کننده را جلب نماییم.

نوین پارس با ساخت و نصب کرکره برقی اتوامتیک، راه بندهای اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب های اتوماتیک زیر سقفی ، درب اتوماتیک پارکینگ … گامی موثر در جهت حفظ امنیت و آرامش مشتریان خود برداشته است.

راه حل های جامع حفاظتی و کنترل تردد به پشوانه 20 سال فعالیت درخشان.

تا چند سال پیش اگر صبح زود سری به کوچه و محله خود می زدیم؛  کسبه سحرخیزی را می دیدیم که با صرف انرژی نسبتاً زیادی در حال بالا بردن کرکره آهنی مغازه های خود بودند؛ اتفاقی که در پایان روز هم می افتاد ولی این بار کرکره ها را پایین می آوردند. اما این روزها هرچقدر هم که سحرخیز باشیم دیگر اثری از کرکره های دستی قدیمی نمی بینیم؛ کرکره هایی که این روزها جای خود را به کرکره های برقی داده اند. حالا دیگر وظیفه بالا و پایین بردن کره کره از دوش کسبه برداشته شده و به موتور کرکره برقی سپرده شده است. در واقع کرکره برقی، نوعی درب اتوماتیک است که با استفاده از یک موتور در راستای عمودی باز و بسته می شود. راحتی استفاده از کرکره برقی باعث شده که امروزه از کرکره های برقی به عنوان درب مغازه و حتی درب پارکینگ ساختمان های مسکونی و تجاری نیز استفاده شود. اگر شما هم به فکر استفاده از کرکره برقی هستید بهتر است که اول اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؛ بدین منظور می توانید با ما همراه شوید.