ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> زیرنویس فارسی فیلم، انیمیشن و سریال های برتر 2018

زیرنویس فارسی فیلم، انیمیشن و سریال های برتر 2018

چه سالی بود امسال!!! البته همانطور که شاید حدس زده باشید منظور ما از امسال، سال میلادی است. سال 2018 از آن سال هایی است که هر فیلمباز و هر عاشق دنیای سینما و تلویزیون دوست دارد به کرات تکرار شود. امسال که با رکورد شکنی های کمپانی سونی با فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle شروع شد، با رکورد شکنی های والت دیزنی و مارول به اوج خود رسید. در واقع امسال والت دیزنی و استودیوی مارول با پروژه های مشترک خود ازجمله فیلم های Black Panther، Avengers: Infinity War، Deadpool 2 و از طرفی دیگر انیمیشن Incredibles 2 والت دیزنی کولاک کردند و رکوردهای بسیاری را جابجا کردند.

اما رکورد شکنی ها در این سال تنها به فیلم و انیمیشن ها ختم نمی شود؛ بار دیگر سریال Game of Thrones توانست رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. البته هنوز هم موج دیگری از فیلم های اسکاری که معمولا در نیمه ی دوم سال اکران می شوند، فیلم های ابرقهرمانی و همچنین بلاک باستر های عظیم در راه است. در اینجا سعی کرده ایم تا به معرفی تعدادی از آثار سال 2018 بپردازیم که منتظر اکران و یا انتشار نسخه ی بلوری آنها هستیم. لازم به ذکر است که زیرنویس تمام آثار ذکر شده را می توانید در سایت ایران زیرنویس http://iranzirnevis.com که مرجع دانلود زیرنویس فارسی فیلم، سریال و انیمیشن است، با نهایت کیفیت و سرعت دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود زیرنویس فارسی Deadpool 2 2018

بیشتر از آنچه که منتظر اکران فیلم ددپول دو باشم، نگران این بودم که قسمت دوم افت زیادی داشته باشد و یک فیلم سرگرم کننده و دوست داشتنی ددپول را با شوخی هایی لوس از ما دریغ کنند. اما خوشبختانه ددپول 2 از این امتحان سربلند بیرون آمد و توانست امتیاز ها و بازخورد های بسیار خوبی را بدست آورد. در این قسمت ددپول سعی می کند تا رویا های همیشگی خود را عملی کند اما در همین حین باید سعی کند تا گروهی از ابرقهرمان ها را دور هم جمع کند و از جهش یافته های جوان محافظت کند؛ مخصوصا که سربازی خشن به نام کیبل به دنبال جهش یافته های جوان می گردد.

دانلود زیرنویس فارسی Mission Impossible Fallout 2018

مجموعه فیلم های ماموریت غیرممکن یکی از بهترین مجموعه فیلم های اکشن در تمام تاریخ سینما هستند که بازی تام کروز، لذت تماشای آنرا چندین برابر کرده است. در جدیدترین عنوان این مجموعه یعنی ماموریت غیرممکن: فالوت، تام کروز برای ایفای نقش ایتن هانت باز می گردد تا یک بار دیگر دنیا را از یک فاجعه نجات دهد. شاید جالب باشد که بدانید تام کروز بدل کاری فیلم هایش را خودش انجام می دهد اما این موضوع باعث شده تا او در دوران کاریش دچار صدمات جزئی و جدی شود. در زمان فیلمبرداری ماموریت غیر ممکن جدید، تام کروز در هنگام پرش از یک ساختمان از ناحیه ی پا دچار مصدومیت شود. اما این مصدومیت ها باز هم نمی توانند این بازیگر 55 ساله را متوقف کنند. او هم اکنون مشغول تمرین های خلبانی خود برای قسمت دوم فیلم تاپ گان می باشد.   

دانلود زیرنویس فارسی Skyscraper 2018

دواین جانسون برنامه ی کاری بسیار شلوغی دارد و ظاهرا از این شلوغی لذت می برد. جدیدترین فیلم دواین جانسون آسمان خراش نام دارد که در آن جانسون نقش یک مسئول کنترل امنیتی آسمان خراش ها را بر عهده دارد. زمانیکه برای یک قرارداد کاری به هنگ کنگ سفر می کند، بلند ترین ساختمان این شهر در معرض آتش قرار می گیرد. این در حالی است که خانواده ی او در همان ساختمان و بالا تر از زبانه های آتش قرار دارند. حال، جانسون باید خانواده اش را نجات دهد و مسببان این آتش سوزی را پیدا کند.

دانلود زیرنویس فارسی Venom 2018

شاید هیچ کس فکر نمیکرد که فیلم مستقل ونوم تا این اندازه مورد استقبال قرار می گیرد. فیلم ونوم، به لطف بازی تام هاردی، به طرز معجزه آسایی مورد انتظار ظاهر شد و میلیون ها نفر را چشم انتظار اکران خود قرار داده است. این فیلم به قدری در میان مردم محبوب شده است که پس از انتشار هر تریلر، قسمت های مختلف آن به گیف تبدیل شده و در میان شبکه های اجتماعی به کرات مورد استفاده می گیرد. اگر فکر می کنید که این یک امر طبیعی است، سخت در اشتباه هستید. داستان فیلم ونوم در مورد مردی به نام ادی بروک می باشد که در طی یک حادثه، بدن او با یک انگل بیگانه تماس پیدا می کند. این تماس باعث می شود تا بدن بروک به میزبان این انگل تبدیل شود اما در عوض قدرت های فوق العاده و بینظیری بدست بیاورد.

دانلود زیرنویس فارسی Robin Hood 2018

رابین هود یکی از شخصیت های فراموش نشدنی در تمام دنیا است. با اینکه ریشه ی این شخصیت به قرون وسطی باز می گردد، اما هنوز هم در میان مردم کاراکتری بسیار محبوب محسوب می شود و همین نکته کافیست تا هالیوود همواره از این شخصیت فیلم، سریال و انیمیشن بسازد. در جدیدترین فیلم رابین هود شاهد بازیگران محبوبی همچون جیمی فاکس، تارون اگرتون، جیمی دورنان، ایو هیوسان، بن مندلسون و … خواهیم بود. با این وجود، خط داستانی فیلم همانند داستان کلاسیک می باشد اما تریلر های منتشر شده از فیلم نوید فیلمی هیجان انگیز و سرگرم کننده را می دهند.

دانلود زیرنویس فارسی Alpha 2018

کمپانی های کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز دست به ساخت فیلمی به نام آلفا زده اند که زندگی آبا و اجداد ما را در دوران پارینه سنگی به تصویر می کشد. در واقع، این فیلم قصد دارد تا چگونگی برقراری رابطه میان انسان و دسته ی سگ سانان را روایت کند. داستان فیلم بر روی یک غارنشین تمرکز دارد که افراد قبیله اش بعد از یک شکار ناموفق او را رها کرده اند تا بمیرد. اما او زنده می ماند و راه خانه را در پیش می گیرد. در بین راه، او با گرگی تنها که از گله اش طرد شده است، روبرو می شود. غریزه ی آنها برای زنده ماندن باعث ایجاد یک رابطه ی ناگسستنی میان این دو می شود.   

دانلود زیرنویس فارسی The Meg 2018

جیسون استاتهام بار دیگر به پرده ی سینما باز می گردد تا این بار در برابر بزرگترین شکارچی دریایی قرار بگیرد و آن، مهره دار عظیم الجثه ای نیست جز مگالودون یا همان بزرگ دندان. استاتهام در فیلم مگ نقش یک کاپیتان دریایی و غواص حرفه ای را ایفا می کند که باید در نقطه ای ناشناخته از گودال ماریان در مورد موحوذی افسانه ای به اکشتاف بپردازد.

دانلود زیرنویس فارسی Smallfoot 2018

شاید اگر از انیمیشن های Incredibles 2 و Teen Titan Go! To the Movies فاکتور بگیریم، انیمشن پاکوتاه مورد انتظار ترین انیمیشنی باشد که منتظر اکران آن هستیم. این انیمیشن که داستان پاگنده ی افسانه ای را بصورت وارون روایت می کند، در مورد یک یتی به نام میگو می باشد که بصورت اتفاقی با انسان هایی که گمان می کنند وجود ندارند، برخورد می کند. از صدا پیشگان انیمیشن می توان به لبران جیمز افسانه ای، چنینگ تیتوم، زندیا، جینا رودریگز و … اشاره کرد.

دانلود زیرنویس فارسی Game of Thrones

باز هم سریال بازی تاج و تخت و باز هم رکورد شکنی! این رکورد شکنی یک سورپرایز بزرگ را هم برای ما به ارمغان آورده است. فیلمبرداری یکی از نبرد های فصل هشتم این سریال که فصل آخر این سریال خواهد بود، 55 شب به طول انجامیده است. پس خود را برای نبردی فوق العاده بزرگ آماده کنید. بر طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، فصل هشتم این سریال قرار است در نیمه ی اول سال 2019 پخش شود. هم اکنون کار فیلمبرداری چندین بازیگر اصلی سریال گیم آف ترونز تمام شده و آنها با سریال خداحافظی کرده اند. با اینکه هر ساله سریال Game of Thrones کنفرانس کامیک کان را منجر می کرد، اما امسال هیچگونه فعالیتی در این مراسم سالیانه نداشت. با این حال، چاره ای جز مشتاقانه صبر کردن برای پخش فصل هشتم نداریم.