ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> اگه پژو دست دوم داری به ما به فروش

اگه پژو دست دوم داری به ما به فروش

طبق آمارهای جهانی، ایرانی‌ها یکی از پژو بازترین مردمان جهان به حساب میان. به همین خاطر تو بازار کشور ما پر از ماشین‌های صفر و دست دوم این برند فرانسوی هستش. از پژو 405 گرفته تا 207 و 2008 ما هر روز بارها و بارها محصولات رو تو خیابونامون می‌بینیم، خلاصه اینکه این قدری که تو کشور ما محصولات مختلف پژو هست، تو خود فرانسه نیست!

شاید باورتون نشه اما مهندسای شرکت‌ ایران‌خودرو از بس که به محصولات این شرکت علاقه دارن، یه ماشینی مثل پژو پارس رو ساختن که خود شرکت پژو هم تعجب کرده از دیدنش! وجود این همه پژو توی کشور ما باعث شده تا این برند فرانسوی بخش بزرگی از بازار خرید و فروش خودروهای کشور رو به خودش اختصاص بده. خدمات پس از فروش خوب، لوازم یدکی فراون و ارزون، قیمت مناسب محصولات تو کشور ما باعث شده تا اغلب مردم به راحتی بتونن مدل‌های دست دوم پژو رو خریداری کنن.

اگر شمام یکی از اونایی هستین که می‌خواین پژو دوست داشتنی خودتون رو بفروشین، می‌تونین روی تیم خودرو45 حساب کنین. خودرو45 یک شرکت تجاری هست که بعد از کلی تحقیق و جست‌و‌جو تونسته یه روش جالب برای خرید و فروش خودروهای دست دوم ابداع کنه.

تو این روش شما می‌تونین مشخصات هر کدوم از محصولات کمپانی پژو رو که دارین (البته باید مدل ساختش برای 1390 به بعد باشه) توی سایت ما ثبت کنین یا حتی اگر حوصله این کار رو ندارین می‌تونین با شماره 44204009_021 تماس بگیرین تا کارشناسای ما خیلی زود یه قرار ملاقات براتون آماده کنن. بعد از مراجعه به هر کدوم از شعبات خودرو45 شما می‌تونین در کمتر از 45 دقیقه، پژو کارکرده خودتون رو به پول نقد تبدیل کنین.

شرکت ما کارش خیلی درسته و از لحاظ امنیت و سرعت انجام مراحل فروش خودرو یکی از بهترین‌ها تو ایران محسوب میشه، پس نگران هیچی نباش و همین الان با شرکت ما تماس بگیر و کار فروش پژو دست دومت رو به ما بسپار.