ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> وبسایت وسیم – رسانه تخصصی در حوزه سلامت ، پزشکی و زیبایی

وبسایت وسیم – رسانه تخصصی در حوزه سلامت ، پزشکی و زیبایی

وسیم – وبسایت تخصصی در حوزه سلامت ، پزشکی و زیبایی می باشد. رسانه وسیم با هدف سهولت در دسترسی ارتباط مردم با پزشکان و مراکز زیبایی ایجاد گردیده است. امکان اخذ نوبت کلینیک ها و رزرو اینترنتی خدمات سالن های زیبایی بخشی از امکانات رسانه وسیم میباشد.

امروزه آراستگی و زیبایی به صورت یک اصل برای همه مردم مطرح است و زیبایی به مقوله گسترده ای بدل گشته ؛ زیبایی صورت و تناسب اندام ، مراقبت پوست و مو ، زیبایی ناخن ها و … هر کدام شامل طیف وسیعی از جزئیاتمی باشند و به مراقبت های دقیق و دوره ای نیاز دارند. یافتن یک مرکز زیبایی خوب برای همه‌ی افراد دغدغه‌ی بزرگی است، اعتماد کردن به یک کلینیک پوست و مو و یا سالن زیبایی بدون شناخت کار ساده‌ای نیست. اما با استفاده از وبسایت وسیم این مشکل کاملا برطرف خواهد شد.

چگونه ؟

در وبسایت وسیم شما میتوانید بهترین کلینیک های زیبایی و لاغری ، کلینیک های کاشت مو ، سالن های زیبایی زنانه ، مراکز اسپا و ماساژ ، مراکز مراقبت پوست و مو و هم چنین آرایشگاه های مردانه و آرایشگاه های کودک شیراز را مشاهده نمایید.

کلینیک های پوست و مو و سالن های زیبایی شیراز در سایت وسیم دارای صفحه اختصاصی میباشند. شما میتوانید آنلاین نوبت بگیرید و اطلاعات تماس ، آدرس مرکز و لیست کامل خدمات آن ها را مشاهده  نمایید. با محیط ، امکانات ، دستگاه ها و برند مواد مصرفی که در این مراکز استفاده می شود آشنا شوید.

و از همه مهم تر شما میتوانید نمونه خدمات را به صورت تصاویر قبل و بعد مشاهده نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

مراکز و خدماتی که در وسیم به شما معرفی شده اند ؛ شامل :

کلینیک های زیبایی و کاشت مو شیراز :معرفی بهترین کلینیک های پوست ، مو و زیبایی شیراز جهت کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش و سبیل در شیراز ، رفع دائمی موهای زائد در شیراز با بهترین دستگاه های لیزر موی زائد ، جوانسازی و رفع چین و چروک و لک های پوستی ، رفع آکنه و جای جوش در شیراز با روش های مختلف از جمله : میکرونیدلینگ و مزوتراپی ، هایفوتراپی ، پلاسماتراپی ، کربوکسی تراپی ، سابسیژن و … ، زاویه سازی فک در شیراز ، فرم دهی صورت ، لب ، گونه ، چانه و بینی در شیراز با روش های : لیفت با نخ ، تزریق ژل و فیلر ، تزریق بوتاکس ، تزیق چربی ، درمان ریزش مو در شیراز با پی آر پی و مزوتراپی ، لاغری موضعی و پیکرتراشی در شیراز با دستگاه آر اف ، کویتیشن ، الترازد ، نمسیس ، کاشت نخ (امبدینگ) و …

سالن های زیبایی شیراز : معرفی بهترین سالن های زیبایی ، آرایشگاه های زنانه و مراکز ماساژ و اسپا در شیراز جهت انتخاب و معرفی سالن های تخصصی عروس در شیراز ، بهترین آرایشگاه ها جهت رنگ مو ، لایت ، بالیاژ ، آمبره و سامبره در شیراز ، میک آپ و شنیون حرفه ای ، کوتاهی های ژورنالی و انواع بافت در شیراز ، براشینگ مو ، ایرونینگ مو ، ویوی کردن و کرلی کردن مو در شیراز ، خدمات زیبایی ناخن در شیراز از قبیل : انواع کاشت ناخن ( پودری ، ژله ای ، مرمریت ، فرنچ ، بی بی بومر و … ) مانیکور و پدیکور ، ژلیش ، پارافین تراپی دست و پا در شیراز ، کاشت مژه و اکستنشن مژه در شیراز ، لیفت و لمینت مژه در شیراز ، تاتو و میکروپیگمنتیشن در شیراز ، آرایش دائم ، میکروبلیدینگ ، فیبروز و هاشور ابرو ، تتو خط چشم ، خط لب ورژلب در شیراز ، کراتینه و ویتامینه کردن مو ، صافی دائم و ریباندینگ در شیراز ، اکستنشن موی طبیعی در شیراز (اکستنشن لیزری ، با چسب کراتین ، بافت ، رینگ) ، خدمات پاکسازی پوست در شیراز شامل : پاکسازی ، آبرسانی ، میکرودرم و هیدرودرم ، ماسک طلا ، بلک ماسک و … ، اپیلاسیون با موم و وکس در شیراز ، اصلاح صورت و ابرو با بند و شمع در شیراز ، همچنین معرفی بهترین آرایشگاه های مردانه و داماد در شیراز ، جهت انواع هیر کات ، اصلاح داماد ، پروتز موی آقایان ، پاکسازی پوست آقایان و … و معرفی بهترین آرایشگاه های تخصصی کودک در شیراز

امکانات وبسایت وسیم برای کاربران :

شما میتوانید در صفحه مختص به هرکسب و کار به اطلاعات زیر دسترسی داشته باشید :

نام مرکز ، نشانی دقیق ، شماره های تماس ، مکان دقیق روی نقشه ، لینک وبسایت ، لینک صفحه اینستاگرام ، لینک کانال تلگرام ، شرح کامل خدمات ، معرفی امکانات و دستگاه ها ، معرفی افتخارات و رزومه کاری ، ساعات کاری ، تصاویر محیط و همچنین تصاویر نمونه کارها وامکان ویژه رزرو نوبت به صورت آنلاین

ویژگی ها و مزایای وبسایت وسیم :

– با استفاده از رسانه وسیم شما می‌ توانید خدمات مورد نظر خود را بصورت آنلاین رزرو کنید و از سالن های زیبایی و کلینیک های کاشت مو و لیزر شیراز ، بصورت رایگان و اینترنتی نوبت بگیرید.

– پزشکان ، کلینیک ها ، سالن های زیبایی ، مراکز درمانی ، باشگاه های ورزشی و تناسب اندام و سایر مشاغل مرتبط با سلامت ، پزشکی و زیبایی با عضویت در رسانه وسیمیک پروفایل شخصی خواهند داشت، که از طریق آن میتوانند کلیه خدمات خود را به همراه تصاویر و تیزر ویدیویی معرفی نمایند و نوبت های درخواست شده توسط مردم را مدیریت نمایند.

– معرفی مراکز آموزشی معتبر در زمینه آرایشی و زیبایی و معرفی سالن های ورزشی و تناسب اندام نیز از سایر خدمات ارایه شده در رسانه وسیم می باشد.

– در رسانه وسیم همچنین میتوانید هزاران مقاله تخصصی در زمینه آرایش ، زیبایی ، لاغری و تناسب اندام ، معرفی روش های نوین درمان بیماری ها ، معرفی دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته زیبایی ، محصولات و برند های آرایشی و مراقبتی، اطلاعات دارو ها و … که توسط پزشکان نگارش شده و یا مقالات تخصصی پزشکی و زیبایی که توسط تیم وسیم ترجمه شده است را مشاهده و بصورت رایگان استفاده نمایید.

رسانه وسیم دومین رسانه آنلاین کانون تبلیغات پیک نوین، بزرگترین کانون تبلیغات جنوب کشور در حوزه چاپ و آنلاین، با بیش از 13 سال سابقه می باشد.